Firma kosmetyczna Avon z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia przygotowała specjalny katalog ze swoimi produktami. Producentem sesji okładkowej do niego, jak całego wideo contentu do działań promujących katalog jest SparkyB.
Katalog jest w dystrybucji od początku listopada i obowiązuje przez dwa ostatnie miesiące roku. Główną ideą kampanii świątecznej Avon jest hasło „The power of gifting”. – Znając kluczowe założenia, postanowiliśmy odnieść się do nich pokazując najważniejsze wartości wynikające z dawania prezentów, czyli rodzinne więzi i relacje. Dlatego w sesji okładkowej wzięły udział trzy pokolenia kobiet, a także domowy pupil, pies – mówi Karina Hertel, CEO agencji SparkyB.
Poza prezentacją świątecznych kadrów, agencji zależało przede wszystkim na uchwyceniu emocji, które najczęściej towarzyszą dawaniu prezentów. Marka Avon co roku przygotowuje bogatą i różnorodną ofertę świąteczną, która jest bardzo zróżnicowana pod kątem grup docelowych, także pokoleniowo.
Pakiety prezentowe, które przygotowuje marka, mają ciekawy design, który również stał się bardzo ważnym elementem sesji zdjęciowej. Całość tych założeń pozwoliła na stworzenie spójnej, tematycznej i atrakcyjnej w przekazie produkcji.
Sesję zdjęciową na okładkę wykonała Hanna Kantor, a materiały filmowe do jej promocji przygotował Piotr Łuszczak.