Dostawca usług mobilnych Sixt Polska startuje z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta.
Kampania ma format DOOH (Digital-Out-Of-Home), co oznacza, że materiały przygotowane na jej potrzeby będą wyświetlane na największych nośnikach cyfrowych Screen Network w kluczowych lokalizacjach głównych aglomeracji w Polsce, w tym Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania oraz Katowic.
- Zależy nam na tym, aby nasza marka była tam, gdzie są nasi klienci, pokazując im, jak wiele korzyści płynie z długoterminowego wynajmu samochodów. Nowa kampania DOOH dla Sixt pozwala wykorzystać nowoczesne technologie do stworzenia interaktywnego doświadczenia, które skutecznie przyciąga uwagę konsumentów w kluczowych momentach ich dnia – mówi Agnieszka Stryjecka, dyrektorka marketingu w Sixt Polska.
Kampania #NieKupujWynajmuj została zrealizowana we współpracy ze Screen Network i potrwa do końca 2025 roku.