Reklama 2024-10-28
0

Cztery awanse w Salestube

Aleksander Chim objął stanowisko programmatic buying directora i stanął na czele zespołu programmatic w spółce Salestube (Group One). W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko programmatic managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję programmatic team leaderek.

Aleksander Chim od 2015 r. współtworzy i implementuje strategie digitalowe dla największych marek z kategorii FMCG oraz retail. Posiada doświadczenie agencyjne zarówno po stronie specjalistycznej, jak i zespołach Client Service. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w technologiach programmatic, takich jak: Adform, DV360, Teads Ad Manager, a także wdraża rozwiązania z obszaru MarTech oraz AI. Ze spółką Salestube związany jest od 2022 roku, w której do czasu awansu pełnił funkcję programmatic managera.  

W obecnej roli jako programmatic director odpowiadać będzie za koordynację pracy 21-osobowego zespołu Programmatic, rozwój oferty produktowej, a także implementacje innowacji związanych z obszarem programmatic w spółce Salestube.

Sebastian Ładosz, który awansował na stanowisko programmatic managera do Salestube dołączył w 2020 roku.  Z branżą mediową związany jest od 2017 roku, a w swojej pracy zawodowej pracował dla takich agencji jak: Cityboard Media, Isobar Polska czy Starcom. Odpowiadał za kampanie dla takich marek jak L’Oreal, Blik czy Kaufland. Współpracował także z klientami z branży FMCG, Pharma, Tech czy Finanse. 

Na stanowisku programmatic managera Sebastian Ładosz odpowiadać będzie za prowadzenie kampanii, zarządzanie dedykowanym zespołem ekspertów, rozwój i wdrożenie nowych produktów oraz rozwiązań w ramach działu Programmatic, zarówno w Salestube, jak i wewnątrz organizacji klientów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Magdalena Wieteska do Salestube dołączyła w 2020 roku jako junior programmatic specialist, następnie awansowała na stanowisko programmatic specialist, a w 2023 objęła rolę senior programmatic specialist. W tym czasie zajmowała się planowaniem i optymalizacją kampanii głównie dla marek z kategorii FMCG, Fashion oraz Beauty. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla TNS Polska, Nielsen czy Interia.pl. Wraz z awansem jej dotychczasowe obowiązki rozszerzone zostały o zadania managerskie, takie jak planowanie, organizacja oraz nadzór pracy dedykowanego zespołu.

Dominika Kołodziejczyk pracę w mediach rozpoczęła w 2019 roku. Swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Interia.pl, MediaCom Warszawa, MindShare Poland oraz OMD Poland. W tym czasie prowadziła kampanie dla dużych, strategicznych klientów z kategorii FMCG takich jak: Procter&Gamble, Unilever oraz McDonalds, zdobywając doświadczenie zarówno w kampaniach awarenessowych jak i performance. Do Salestube dołączyła w 2022 roku obejmując stanowisko senior programmatic specialist. Specjalizuje się w obsłudze technologii programmatic w szczególności: DV360, Adform, Teads Ad Manager oraz Trade Desk. Wraz z objęciem nowego stanowiska do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie kampanii programmatic, a także organizacja, wsparcie i nadzór pracy dedykowanego zespołu specjalistów. 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas