Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła nową promocję dla klientów przenoszących do niej numer. We wspierającej to kampanii występuje Kuba Wojewódzki, który Play reklamuje od ponad dekady.
W ramach promocji klient, który przeniesie numer do Play, może kupić wybrany smartfon z płatnością rozłożoną na 36 rat, z których 12 jest gratisowych. W puli są wybrane modele Samsunga, Google i Xiaomi, m.in. Samsung Galaxy S24 5G, Google Pixel 8a 5G i Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G.
Oferta jest skierowana do użytkowników, którzy wybierają taryfę abonamentową Play L lub Homebox i podpisują umowę na 24 miesiące.
CZYTAJ TEŻ: Play zachęca klientów UPC Polska do wymiany telewizorów
Reklamy podkreślają też, że do Play najwięcej klientów przenosi swoje numery (według danych UKE z drugiego kwartału br.), a sieć w taryfach abonamentowych zapewnia internet mobilny w standardzie 5G
W kampanii reklamowej wspierającej nową promocję występuje Kuba Wojewódzki, który tym razem wpada do salonu sprzedażowego Play w trakcie treningu biegowego, a z pracownikiem sieci rozmawia m.in. o początku roku szkolnego.
Kuba Wojewódzki w reklamach Play pojawia się regularnie od 2012 roku. Natomiast w ostatnich kampaniach sieci wystąpili aktorzy: Izabela Kuba i Adam Woronowicz, oboje reklamowali promocje ze smartfonami.
Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji, internecie i outdoorze. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
Grupa kapitałowa Play, do której od dwóch lat należy UPC Polska, w czwartym kwartale ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 2,52 mld zł, a jej zysk EBITDAaL zmalał z 945 do 815 mln zł. Operator osiągnął wzrost liczby klientów usług stacjonarnych i abonentów usług mobilnych.