W nowej kampanii sieci telekomunikacyjnej Play występuje aktor Adam Woronowicz. Reklamuje pakiety abonamentowe obejmujące internet 5G i smartfowny w obniżonych cenach.
W spocie Adam Woronowicz przypomina, że w przeszłości wcielał się w wiele ról, ale nigdy nie był jeszcze w salonie sprzedażowym Play. Pracownik informuje go, że oferta abonamentowa operatora, dla klientów przenoszących numer do tej sieci, obejmuje nielimitowany internet 5G, a także smartfony w niższych cenach.
Równe wersje reklam pokazują modele Google Pixel 8 Pro, Motorola edge 50 Pro i Samsung Galaxy S24 Ultra, podkreślając, że cenę każdego z nich obniżono o 1 tys. zł. Taka oferta jest dostępna dla nowych klientów Play przy podpisaniu umowy na 24 miesiące na abonament L lub Homebox.
CZYTAJ TEŻ: Play zadowolony z oferty po fuzji z UPC Polska. Podał liczby
Aktywności reklamowe Play obejmują m.in. telewizję, internet i outdoor. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
Adam Woronowicz od kilku lat jest bohaterem kampanii piwa Łomża. Wcześniej wystąpił m.in. w kampaniach ING Banku Śląskiego.
Grupa kapitałowa Play, do której od dwóch lat należy UPC Polska, w czwartym kwartale ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 2,52 mld zł, a jej zysk EBITDAaL zmalał z 945 do 815 mln zł. Operator osiągnął wzrost liczby klientów usług stacjonarnych i abonentów usług mobilnych.