Reklama 2024-10-23
3

Nowe gadżety od Pepsi po złotówce

Marka Pepsi w ramach kampanii „Epic Choice” przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. 

W kampanii Epic Choice Pepsi stawia na: maksimum smaku, zero cukru, z naciskiem na wybory, które mogą zmienić zwykłe chwile w epickie doznania. Na wzór decyzji podejmowanych przez gwiazdy, Pepsi celebruje momenty, w których proste wybory stają się wyjątkowe. 

W ramach kampanii, fani Pepsi Zero Cukru mogą brać udział w angażujących aktywacjach, takich jak współpraca z popularnymi twórcami internetowymi, podcast „Od Zera” oraz kreatywne wyzwania. Efektem tych działań jest również limitowany drop – wszystko po to, by inspirować do podejmowania własnych epickich decyzji. 

- Każdy wybór – nawet ten najmniejszy – może zmienić codzienność w coś wyjątkowego. Pepsi Zero Cukru towarzyszy w tych momentach, podkreślając, że epickość jest na wyciągnięcie ręki – mówi Zofia Kopczyńska, senior brand manager Pepsi Zero Cukru.

Współpraca Pepsi z Adi Foxx
Foxx, w ramach współpracy z Pepsi przygotował nie tylko limitowaną kolekcję gadżetów kuchennych, ale także inspiracje, w których Pepsi Zero Cukru odgrywa kluczową rolę. W skład dropu wchodzą innowacyjne akcesoria, takie jak: fartuch typu "no hands drink" wykonany ze specjalnego materiału odpornego na wodę i olej; brandowana bandana, wykonana z materiału odpornego na wodę i olej; brandowana koszulka, odporna na wodę i olej oraz pas kucharski z przegródkami, który pozwala mieć wszystkie niezbędne narzędzia pod ręką, jak prawdziwy szef kuchni.

Drop wystartował 21 października. We wskazanych dniach premiery każdy uczestnik będzie miał szansę zdobyć jeden produkt na osobę. 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas