Marka Pepsi w ramach kampanii „Epic Choice” przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje.
W kampanii Epic Choice Pepsi stawia na: maksimum smaku, zero cukru, z naciskiem na wybory, które mogą zmienić zwykłe chwile w epickie doznania. Na wzór decyzji podejmowanych przez gwiazdy, Pepsi celebruje momenty, w których proste wybory stają się wyjątkowe.
W ramach kampanii, fani Pepsi Zero Cukru mogą brać udział w angażujących aktywacjach, takich jak współpraca z popularnymi twórcami internetowymi, podcast „Od Zera” oraz kreatywne wyzwania. Efektem tych działań jest również limitowany drop – wszystko po to, by inspirować do podejmowania własnych epickich decyzji.
- Każdy wybór – nawet ten najmniejszy – może zmienić codzienność w coś wyjątkowego. Pepsi Zero Cukru towarzyszy w tych momentach, podkreślając, że epickość jest na wyciągnięcie ręki – mówi Zofia Kopczyńska, senior brand manager Pepsi Zero Cukru.
Współpraca Pepsi z Adi Foxx
Foxx, w ramach współpracy z Pepsi przygotował nie tylko limitowaną kolekcję gadżetów kuchennych, ale także inspiracje, w których Pepsi Zero Cukru odgrywa kluczową rolę. W skład dropu wchodzą innowacyjne akcesoria, takie jak: fartuch typu "no hands drink" wykonany ze specjalnego materiału odpornego na wodę i olej; brandowana bandana, wykonana z materiału odpornego na wodę i olej; brandowana koszulka, odporna na wodę i olej oraz pas kucharski z przegródkami, który pozwala mieć wszystkie niezbędne narzędzia pod ręką, jak prawdziwy szef kuchni.
Drop wystartował 21 października. We wskazanych dniach premiery każdy uczestnik będzie miał szansę zdobyć jeden produkt na osobę.
.