Pod koniec stycznia serwis Mojegotowanie.pl (Burda Media Polska) przeszedł rebranding. Pojawiło się nowe logo oraz inna szata graficzna.
Jak twierdzi wydawnictwo rebranding serwisu Mojegotowanie.pl to również nowa nawigacja oraz przejrzysty layout. Zmiany frontowe objęły stronę główną serwisu oraz wszystkie podstrony, ze szczególnych uwzględnieniem poprawy UX przepisów i artykułów.
„Podczas prac nad nową odsłoną serwisu Mojegotowanie.pl skupiliśmy się na przejrzystym, lekkim i czystym layoucie. Uprościliśmy stronę główną, wyodrębniliśmy sekcję wideo, bo z każdym dniem rośnie liczba videoprzepisów tworzonych we współpracy z doświadczonymi twórcami. Publikacje typu przepis zyskały duże zdjęcia ułatwiające przygotowanie potraw krok po kroku. Jednak osobiście najbardziej cieszę się z nowego logo, które swoją przejrzystością i estetyką odzwierciedla główne założenia brandu” – mówi Karolina Kalinowska, dyrektorka segmentu mediów kobiecych.
W listopadzie ub.r. Burda Media Polska poinformowała o uruchomieniu nowego klubu w swoim portfolio. Klub TASTErzy to społeczność pełna kulinarnych inspiracji, gdzie członkowie Klubu mogą testować produkty ze świata food, home & living oraz dzielić się swoimi opiniami z innymi użytkownikami.
W ciągu niespełna trzech miesięcy do Klubu przystąpiło blisko 5 tys. osób, odbyły się cztery testowania produktów z udziałem członków Klubu oraz ambasadorów - Jagny Niedzielskiej i Grzegorza Zawieruchy.
Jednym z założeń rebrandingu serwisu Mojegotowanie.pl było stworzenie spójnej komunikacji wizualnej pomiędzy serwisem a społecznością TASTErów. Klubu został wyeksponowany - zyskał swoje miejsce w serwisie w postaci osobnej zakładki oraz boksu na stronie głównej. Testowania w ramach Klubu są również promowane na podstronach serwisu.
Społeczność TASTErów to również influencerzy i contentcreatorzy, którzy w ramach nowej strategii Burda Media Polska przygotowują wideoprzepisy. One również znalazły swoje miejsce na stronie głównej serwisu Mojegotowanie.pl i stronie Klubu, a także w kanałach social media.
Za spójną identyfikację wizualną brandów Mojegotowanie.pl i TASTErzy odpowiada Marek Knap – dyrektor artystyczny Burda Media Polska.
Burda Media Polska w swoim portfolio ma trzy serwisy kulinarne – poza Mojegotowanie.pl to Przyslijprzepis.pl i Gotujmy.pl. W styczniu odwiedziło je ponad 6,3 mln realnych użytkowników (dane: Mediapanel).