Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zakończyło przetarg na zakup powierzchni reklamowej w internecie do jego kampanii. Do współpracy wybrało Fabrykę Marketingu - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Przetarg resortu rodziny dotyczył zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych oraz usługę promocji postów z grafikami/filmami przygotowanymi przez resort na potrzeby działań promocyjnych dotyczących programu wspierania w aktywności zawodowej oraz opieki i wychowaniu dziecka “Aktywny rodzic”.
Oferty w nim złożyło siedem agencji: Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU), Euvic Media, Five Media, Mastermind Media, Fabryka Marketingu, agencja mediowa UM, Nauris.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Resort do współpracy wybrał Fabrykę Marketingu, która będzie odpowiadać m.in. za zakup przestrzeni reklamowej na portalach internetowych, optymalizację kosztów, tak aby uzyskać jak największy zasięg przy najkorzystniejszej cenie emisji oraz za promocję postów z grafikami/filmami przygotowanymi przez Ministerstwo na Facebooku i Instagramie za pośrednictwem profilu MRPiPS.