Sieć Max Premium Burgers rusza z kampanią marketingową nawiązującą do konkurencyjnego Burgera Drwala od McDonald’s. Akcja pod hasłem „Zrobiliśmy to lepiej" promuje nowość – limitowaną edycję Burgerów Rywala, z czego jeden będzie bezmięsny.
W środę 15 listopada wystartuje kampania reklamowa sieci restauracji szybkiej obsługi Max Premium Burgers. Będzie nawiązywała do działań największego konkurenta - McDonald’s. Szwedzka sieć zaproponuje klientom Burgera Rywala.
Max w nowej kampanii chce podkreślić, że w branży fast food jest jeszcze wiele do zrobienia, zwłaszcza pod względem smaku. Wprowadzając do oferty najnowszego burgera uważa, że może śmiało powiedzieć „Zrobiliśmy to lepiej", nawiązując do ruchów innych sieci.
Max Premium Burgers przekonuje: „Zrobiliśmy to lepiej"
Kampania „Zrobiliśmy to lepiej" promuje nowość produktową - limitowaną edycję burgerów tylko dla polskich konsumentów. Od 15 listopada w restauracjach Max Premium Burgers pojawią się 3 warianty nowego burgera, w tym wegetariański z roślinnym kotletem. Burger Rywala będzie dostępny w trzech wersjach - z wołowiną, wołowiną i bekonem oraz roślinny Plant Beef.
Recepturę najnowszego burgera opracował szef kuchni Jonas Mårtensson, z Max związany od 2007 r. Wcześniej pracował na szwedzkim dworze królewskim, w Max odpowiada za receptury i menu we wszystkich restauracjach.
Promocja w mediach obejmie kanały OOH, digital, social media PR i działania z influencerami.
Obecnie sieć zatrudnia ponad 7000 pracowników w ponad 196 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. W Polsce Max Premium Burgers ma 24 restauracje.