W agencji influencer marketingu Lifetube Katarzyna Chocyk obejmuje stanowisko head of marketing, a Michał Listkiewicz zostaje nowym dyrektorem finansowym.
Head of marketing to nowo utworzone stanowisko w strukturze agencji, które obejmuje Katarzyna Chocyk. W Lifetube pokieruje zespołem marketingu i będzie odpowiedzialna za strategię, kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi oraz budowanie wizerunku marki i utrzymanie pozycji lidera - podano w komunikacie.
Zobacz: Lifetube ma nowego prezesa
Katarzyna Chocyk przechodzi z branży bukmacherskiej
Katarzyna Chocyk to menedżerka z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobywała w branży mediowej w takich firmach jak Polsat Media czy ZPR Media oraz branży bukmacherskiej, gdzie w ostatnich latach odpowiedzialna była za działania marketingowe takich marek jak Superbet, LV Bet.
Zastąpi Michała Dębskiego, pełniącego funkcję head of communications and international growth. Z końcem roku Dębski odchodzi z agencji i będzie oferował usługi w obszarze marketingu video jako niezależny konsultant. Sekcja International Growth zostaje przesunięta pod opiekę Jakuba Różyckiego, prezesa spółki.
- W miarę rozwoju naszej agencji naturalną decyzją było przeorganizowanie struktur tak, żeby móc jeszcze większą uwagę przykładać do kluczowych dla nas obszarów biznesu. Jestem przekonana, że Kasia dzięki swojemu doświadczeniu będzie nieocenionym wsparciem w dalszym rozwoju naszej firmy - mówi Martyna Adamus, członkini zarządu Grupy Lifetube.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Stanowisko dyrektora finansowego objął Michał Listkiewicz, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze finansów, audytu, controllingu i rachunkowości. W swojej karierze pracował między innymi w Delloite, Skanska czy Isobar Polska, a do Lifetube’a przechodzi bezpośrednio ze spółki eBilet. Przez ostatnie 5 lat rolę CFO w agencji pełniła Sylwia Kowalska-Haupka.
Lifetube należy do grupy Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable).
0