Internet 2024-07-04
9

Euro 2024 w Kanale Zero, Kanale Sportowym i Meczykach. Kto był liderem wyświetleń?

Krzysztof Stanowski w Krzysztof Stanowski w "KS Poranku" (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

Kanał Zero zebrał więcej wyświetleń z materiałów dotyczących Euro, a opublikowanych w czerwcu br. niż Kanał Sportowy oraz Meczyki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
 

W naszej analizie uwzględniliśmy jedynie programy wideo, live oraz shortsy wszystkich trzech kanałów dotyczące turnieju Euro 2024, a opublikowane od połowy do końca czerwca br., czyli już po ostatnich sparingach naszej reprezentacji do mistrzostw Europy. Biało-czerwoni zagrali z Ukrainą 7 czerwca, a trzy dni później z Turcją. Euro w Niemczech ruszyło zaś 14 czerwca.

W analizowanym okresie Kanał Zero zebrał 8,5 mln wyświetleń ze wszystkich filmów, kanał youtubowy Meczyki 5,55 mln, a Kanał Sportowy 5,22 mln. Materiały cieszące się największym zainteresowaniem na każdym z trzech kanałów prezentują się następująco.

Kanał Zero:

  • „Stanowski o szkoleniu młodych piłkarzy” (short) 571 tys. odsłon
  • „Polska - Holandia 1:2. Michniewicz, Stanowski, Kowal, Twarowski, Pełka” (live) 527 tys.
  • „Zero punktów: Polska - Austria 1:3” (live) 526 tys.
  • „Kontrowersje wokół Zalewskiego (short) 517 tys.
  • „Francja - Polska 1:1, Michniewicz, Stanowski, Kowal, Rudzki, Twarowski” (live) 458 tys.

Kanał Sportowy:

  • „Polska - Austria 1:3. Odpadamy z Euro” (live) 341 tys.
  • „Polska - Holandia 1:2. Pol, Smok, Brzęczek, Borek” (live) 296 tys.
  • „Polska - Francja 1:1. Lewandowski i Mbappe z golami” (live) 266 tys.
  • „Artur Wichniarek skomentował na gorąco mecz Polska - Austria (short) 147 tys.
  • „Młodzi kibice rozpoznali króla Artura” (short) 132 tys.

Meczyki: 

  • “Czego Szczesny nauczył się od Ronaldo” (short) 493 tys.
  • „Zbigniew Boniek rozlicza reprezentację Polski w Euro 2024” (live) 93 tys.
  • “Lewandowski czy Ronaldo? Szczęsny wybiera” (short) 90 tys.
  • “Polska - Holandia: Znamy skład! Probierz zaskoczył” (live) 88 tys.
  • “Lewandowski nie zagra z Holandią! Co dalej z Euro 2024?” (live) 86 tys. 

Stanowski zabrał głos

Wcześniej Meczyki informowały na platformie X: „Czerwiec z polskim EURO był dla nas absolutnie rekordowy. Znacznie pobiliśmy swój wynik wyświetleń i zostaliśmy liderem wśród kanałów commentary na piłkarskim YT.  Wydarzenie bez precedensu.” Zamieszczono grafikę, z której wynikać miało, że materiały dotyczące Euro w czerwcu uzyskały na kanale Meczyki 8,9 mln wyświetleń, w Kanale Sportowym 8,7 mln, a w Kanale Zero 8,2 mln.

Czytaj także: Joanna Pinkwart u Stanowskiego

Zareagował na to Krzysztof Stanowski: „Te obliczenia są zrobione źle i w efekcie nieuczciwie. Z tego co widzę, wliczyliście sobie wszystkie wyświetlenia uzyskane w czerwcu 2024, także te z ogona historycznego, także te niezwiązane z piłką nożną (również w czerwcu, gdy mieliście programy o Idze Światek). Wszystko wrzucone do worka z napisem Euro 2024.”

wyswietlenia-meczykow-w-ostatnich-miesiacach-png

W istocie, według danych portalu Socialblade, Meczyki w całym miesiącu czerwiec br. uzyskały 8,9 mln wyświetleń na Youtube, a Kanał Sportowy 8,7 mln. Dla porównania, Meczyki w maju br. miały 3,7 mln wyświetleń, a w kwietniu 3 mln. Z kolei Kanał Sportowy w maju doczekał się 7,5 mln, a w kwietniu 7 mln odsłon.

wyswietlenia-kanalu-sportowego-w-ostatnich-miesiacach-png

Rosną subskrypcje

Kanał Zero ma na ten moment 1,18 mln subskrypcji, Kanał Sportowy 999 tys., a kanał youtubowy Meczyki ponad 198 tys. W przypadku wszystkich trzech kanałów obserwujemy w ostatnich dniach wzrost liczby obserwujących. 

Autor: Dominik Senkowski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (9) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas