Grupa InPost została oficjalnym partnerem hiszpańskiego klubu piłkarskiego Atlético Madryt. Współpraca rozpocznie się od sezonu 2024-2025.
Jak wyjaśniono w komunikacie, współpraca ze znanym z LaLigi klubem pozwoli Grupie wzmocnić lokalną świadomość marki InPost. Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. W pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87 proc. rok do roku – opisano.
– Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost – mówi Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPostu.
Zobacz: InPost wzmacnia zarząd we Francji i Wielkiej Brytanii
InPost rozwija strategię sponsoringową
Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny z Paczkomatami na stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. Ponadto, InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico – fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon z sieci Paczkomatów i punktów PUDO.
Użytkownicy uzyskają też dostęp do specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy czy uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.
Zobacz: Już 37 tys. paczkomatów InPost. Przekroczyli ważny kamień milowy
W ramach umowy i zaangażowania obu firm w zrównoważony rozwój, InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju.
– Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje – to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia – jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, gdy będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali – z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą – komentuje Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.
To kolejne partnerstwo sportowe InPostu. Logistyczna grupa jest także oficjalnym partnerem klubu angielskiej Premier League Newcastle United, najliczniejszego wyścigu Tour de France oraz sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków na czele z Natalią Kaczmarek i Wojciechem Nowickim.