Reklama 2024-09-24
3

„Dziwny pan ze stocka" w kampanii Gorąco Polecam. Smaki z piekarni

Marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (zarządzana przez grupę Enata Bread) wystartowała z pełnowymiarową - pierwszą w swojej historii - kampanią reklamową.

Kreacja (za, którą odpowiada Holo Group - Iskry Digital) to klasyczny cringe . Znany i lubiany „dziwny pan ze stocka" (Harold) z przymrużeniem oka - w ramach (nie) naukowych badań - poleca kanapki: albo na bazie bułki, albo na bazie bagietki. 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem: mega format na budynkach (Rondo ONZ, Plac Grzybowski, Plac Bankowy, Tamka, itd.); ekrany w metrze i tramwajach; citylighty i plakaty, ekran LED przy Dworcu Centralnym; internet (SoMe), lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (ponad 100 lokalizacji). Skierowana jest do pracowników biur, studentów, uczniów (do wszystkich tych, dla których ważna jest kanapka w przerwie (od pracy lub nauki).

Partnerami kampanii są: Glovo, Rodowita z Roztocza, La Lorraine, Aryzta.

Enata Bread to grupa zarządzająca markami: Gorąco Polecam. Smaki z piekarni i Bakery (Bakery Elektrownia Powiśle, Bakery Browary Warszawskie, Bakery Wilanów).

 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas