Od listopada nową wicenaczelną portalu naTemat jest Daria Różańska, wieloletnia reportażystka redakcji. Nowe stanowiska obejmą Adam Nowiński i Jakub Noch.
Na nowym stanowisku Daria Różańska będzie odpowiedzialna za rozwój produktu premium w redakcji – wywiady, reportaże, akcje specjalne oraz współpracę z felietonistami.
– Daria jest świetną dziennikarką, do tego bardzo odpowiedzialną i wrażliwą osobą. Jej wiedza, warsztat i doświadczenie sprawiają, że jestem pewna, że idealnie sprawdzi się na nowym stanowisku. Ten awans pokazuje również, w jakim kierunku chciałabym, aby zmieniała się redakcja – mówi Milena Bryła, naczelna naTemat.pl.
Różańska w naTemat pracuje od siedmiu lat. Zaczynała jako reporterka i wydawczyni. W ostatnich latach zajmowała się głównie przygotowywaniem akcji specjalnych i dłuższych form: reportaży, wywiadów, materiałów wideo, za które otrzymywała nominacje do ważnych konkursów dziennikarskich. Wcześniej pracowała w redakcji magazynu „Press”. Publikowała również m.in. w „Rzeczpospolitej”, Magazynie tvn24.pl i „Mieście Kobiet”.
Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Warszawskim oraz Polskiej Szkoły Reportażu.
Zobacz: Były dziennikarz "Gazety Wyborczej" w Grupie naTemat
Zmiany w NaTemat
Nowe stanowisko obejmie też Adam Nowiński, dotychczasowy wydawca i szef strony głównej. Od grudnia jako szef newsroomu naTemat.pl będzie zarządzał bieżącą pracą redakcji.
Z kolei Jakub Noch, wydawca i szef wydawców w naTemat.pl zostaje szefem strony głównej i koordynatorem ds. wzrostów. Będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie przy realizacji celów zasięgowych redakcji.
To kolejne już zmiany w grupie naTemat.
– W ostatnich miesiącach do naszej redakcji dołączyły kolejne osoby na kluczowe stanowiska, które pokazują, że stawiamy na intensywny rozwój. Sylwia Chada wspiera nas jako doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu, Katarzyna Łapińska została head of product wideo, znany youtuber Łukasz Skałba – head of YouTube, a Albert Długoszewski objął stanowisko head of social media. To duże i ważne transfery, w obszarach, które rozwijamy w ramach nowej strategii – mówi Paulina Plenkiewicz, CEO Grupy naTemat.