W nowej kampanii reklamowej banku Credit Agricole występuje Wojciech Mann - razem z piosenkarzem Dawidem Podsiadło, od kilku lat ambasadorem marketingowym tego banku.
W spocie banku Credit Agricole Wojciech Mann jako gospodarz programu telewizyjnego wita Dawida z Warszawy. Chce dla niego wylosować numer w sposób, w jaki robił to przez wiele lat w „Szansie na sukces” (prowadził ten program do 2012 roku), ale spadają na niego wszystkie zawieszone klocki z numerami. Oglądający to w telewizji Dawid Podsiadło komentuje, że nawet Wojciechowi Mannowi czasem plączą się cyferki.
Kampania wspiera promocję banku Credit Agricole, w ramach której nowi posiadacze Konta dla Ciebie (w wersji standardowej lub VIP) korzystający z bankowości elektronicznej, otrzymujący miesięcznie minimum 2 tys. zł wpływów na rachunek i realizujący przynajmniej 10 transakcji. Tacy klienci przez 20 miesięcy będą otrzymywać 5 proc. zwrotu zakupów (miesięcznie do 27,75 zł) z użyciem karty w placówkach firm współpracujących z bankiem (m.in. CCC, RTV Euro AGD, Żabka, Smyk). Rachunki w ramach promocji będzie można zakładać do końca czerwca.
Wojciech Mann do kolejna znana osoba towarzysząca Dawidowi Podsiadło w kampanii banku Credit Agricole. W poprzednim spocie pojawił się krytyk kulinarny Robert Makłowicz, a we wcześniejszych m.in. Sanah i Wróżbita Maciej.
Z kolei Wojciech Mann jesienią 2022 roku wystąpił w kampanii kategorii praca na OLX, a w połowie 2020 roku, razem z Janem-Rapowanie - w spocie sieci gastronomicznej McDonald’s. Wcześniej promował m.in. piwo Tyskie, sklepy Saturn, ciężarówki MAN i herbatę Lipton.
Za koncepcję kreatywną kampanii Credit Agricole odpowiada agencja Just, za produkcję spotów - Opus Film, a za planowanie i zakup mediów - agencja Zenith i Mindshare (ta druga w internecie).