PR 2024-02-14
2

Big Picture z nową identyfikacją wizualną oraz przestrzeniami biura

Agencja doradcza PR i public affairs Big Picture wprowadza nową identyfikacją wizualną. Za projekt odpowiada Zofia Sobolewska, właścicielka pracowni Bottega Ursic.

Zmiana identyfikacji obejmuje odświeżony logotyp, nową linię kreatywną i typografię, ale także design szablonów do pracy oraz aranżację przestrzeni biura agencji. Elementy identyfikacji zostały wydrukowane w najstarszej technice drukarskiej, jaką jest letterpress, w Paper Project.  

- Big Picture to historia o tym, że biznes można robić z pasją i frajdą, z dbałością o detal. Że może być ciekawiej niż zwyczajnie. I że ci, którzy potrafią opowiadać historie, mogą zmieniać rzeczywistość, mają sprawczość – mówią o istocie marki właścicielki agencji, Hanna Waśko i Helena Korniejew.

Za prace odpowiada interdyscyplinarna pracownia Bottega Ursic, na czele z nagradzaną designerką, Zofią Sobolewską.

- Z zasady poruszamy się zatem jedynie po biało-czarnej palecie kolorów. Wszystkie nasze działania mają tworzyć i wzbogacać przestrzeń, w której błyszczą inni. Klasyczną, ponadczasową, dającą pole do kreatywności. Dodatkowy złoty kolor, na który czasem sobie pozwalamy, to symbol „touch of excellence" - naszego ciągłego dążenia, żeby robić rzeczy lepiej, ponad standard, w unikalny sposób i tak, by wnosiły korzyść społeczną. Taki też był brief na naszą nową identyfikację. Potrzebowałyśmy kogoś, kto spojrzy na nasz biznes holistycznie. Zobaczy szerszy kontekst i stworzy spójną kompozycję - obejmie też biuro, stronę www, kreatywne szablony pracy. Stąd wybór: Zofia Sobolewska x BOTTEGA URSIC, czyli klasa, sznyt i wrażliwość połączone z interdyscyplinarnym podejściem w projektowaniu. Lubimy być w Polsce pierwsze;) Dlatego wybrałyśmy Zosię, która – choć na świecie jej projekty są znane – w Polsce prezentuje właśnie swoje studio – mówi Hanna Waśko, założycielka agencji.

Na potrzeby materiałów agencji Bottega Ursic przygotowała specjalną sesję - zdjęcia wykonane zostały przez OniStudio, które specjalizuje się w fotografiach wnętrz. Autorem pierwszego logotypu Big Picture był 8 lat temu Wojciech Portnicki.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas