Biznes 2022-09-06
0

Bank Pekao ma już 3.2 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej

Już ponad 3.2 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej w Banku Pekao. W ciągu ostatnich 5 lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. W ciągu ostatnich lat całkowicie odwróciła się struktura logowań. Z telefonu korzysta aż 8 na 10 użytkowników, podczas gdy logowanie z poziomu komputera dotyczy tylko co piątego klienta.

Już ponad 1,3 mln klientów korzysta tylko z bankowości mobilnej w Banku Pekao. Na koniec sierpnia 2022 r. aplikacja PeoPay miała ponad 2,3 miliona aktywnych użytkowników.

Nowa wersja PeoPay

W drugiej połowie 2021 roku miała miejsce premiera nowej technologiczne aplikacji PeoPay  – wersji 4.0. Klienci dostali możliwość korzystania z dodatkowych modułów, takich jak inwestycje czy notowania. Nowością jest możliwość zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej oraz technologia pozwalająca dokonywać opłat za parkowanie.

Klienci Banku Pekao mogą też zapłacić w aplikacji za parkowanie. Już ponad 160 000 klientów aktywowało usługę płatności za parkingi i bilety komunikacji miejskiej. Ponad 100 000 osób ma aktywowane płatności za autostrady.

– Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybka i intuicyjna. Jesteśmy zadowoleni, gdyż cieszy się ona niezmiennym zaufaniem użytkowników. Wprowadzane na bieżąco usprawnienia technologiczne doprowadziły ją do pozycji jednego z liderów jakości i zadowolenia. Konsekwentnie realizujemy strategię stworzenia jednej z najlepszych aplikacji bankowych, nie tylko w Polsce, ale i na świecie – podkreśla Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i kanałów zdalnych Banku Pekao.

Klienci Banku Pekao mogą wykonać „z kanapy” już ponad 60% spośród wszystkich operacji i procesów dostępnych dla klientów indywidualnych.

Najwięcej aktywnych użytkowników bankowości internetowej Bank Pekao ma w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Ciekawostka! Najliczniejszą grupę użytkowników bankowości elektronicznej i mobilnej stanowią klienci w wieku do 35 lat. 

W tej grupie częściej logują się kobiety, i to kobiety są również bardziej „digitalowe” i „mobilne” we wszystkich grupach docelowych.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas