Internet 2024-11-04
1

Nowy polski e-sklep na Amazonie

Amazon uruchomił sklep Polskie Marki. Firma podkreśla, że chce zwiększyć widoczność produktów od rodzimych przedsiębiorców i pomóc im rozwinąć się w e-commerce. 

W sklepie Polskie Marki na Amazon.pl dostępnych jest ponad tysiąc rodzimych brandów, oferujących produkty z wielu branż, w tym wyposażenia domu, kosmetycznej, odzieżowej czy artykułów dla dzieci. Klienci znajdą tu zarówno znane polskie marki, jak i produkty wytwarzane przez lokalnych rzemieślników oraz małych i średnich przedsiębiorców z Polski, którzy dopiero odkrywają potencjał e-commerce.

Podobne inicjatywy Amazon realizuje już m.in we Włoszech (Made in Italy), Francji (Made in France) Belgii (Brands of Belgium), krajach nordyckich (Nordic Brands), Kanadzie (Product of Quebec) czy Afryce Południowej (Shop Mzansi). Akcentem podkreślającym lokalność sklepu Polskie Marki jest nie tylko oryginalny design nawiązujący do rodzimych symboli, ale także specjalna sekcja kulturalna, gdzie znaleźć można książki krajowych autorów i produkcje Prime Video mające swój rodowód nad Wisłą.

Promocja i wsparcie rodzimych przedsiębiorców

Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki kierując się lokalnym sentymentem konsumentów. Specjalna przestrzeń ma zapewnić promocję i wsparcie rodzimych przedsiębiorców działających w e-handlu. To kolejna zachęta dla krajowych MŚP do spróbowania sił w e-handlu i przełamania stereotypu, że ich biznes jest za mały, aby odnieść sukces na marketplace. 

Sprzedawcy zewnętrzni, w tym MŚP wytwarzające niemal 2/3 polskiego PKB, odpowiadają za ponad 60 proc. globalnej sprzedaży na Amazon. Dlatego start sklepu Polskie Marki nieprzypadkowo zbiega się z obchodami 10-lecia działalności Amazon w Polsce i jest ukłonem w stronę polskich przedsiębiorców oraz ich znaczącego wkładu w rozwój marketplace i całej gospodarki cyfrowej.

– To synergia, która przynosi efekty. Klientów na zakupy online przyciągają atrakcyjne ceny, wygodna i szybka dostawa oraz pozytywne doświadczenia zakupowe. Dlatego dzielimy się ze sprzedawcami doświadczeniem, udostępniamy im zaawansowane narzędzia i zaplecze logistyczne oraz międzynarodowy zasięg, a lokalni przedsiębiorcy oferują klientom szeroką selekcję produktów, które stają się jeszcze bardziej dostępne - wyjaśnia Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader Amazon.pl. 

Autor: bg

Więcej informacji: Polskie Marki, Amazon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas