Sieć sklepów Aldi będzie w latach 2024 i 2025 obsługiwana mediowo na polskim rynku przez agencję The&partnership. To oznacza koniec współpracy z dotychczasową agencją mediową Carat, należącą do grupy Dentsu.
Grupa Aldi Nord, do ktorej należy sieć sklepów Aldi Polska podjęła decyzję o konsolidacji w obszarze agencji mediowych, obsługujących poszczególne kraje w Europie, z wyjątkiem Niemiec.
Po intensywnym procesie prezentacji podjęto decyzje o wyborze agencji Wavemaker (GroupM/WPP) jako partnera obsługującego markę Aldi w Belgii, Francji, Luksemburgu, Holandii, Portugali i Hiszpanii w latach 2024 i 2025.
Z kolei obsługę mediową Aldi w Polsce powierzono należącej do GroupM agencji The&partnership. Ta agencja przejmie planowanie i zakup mediów do kampanii Aldi od dotychczasowej agencji mediowej Carat ( Dentsu Polska).