SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w agencji profile

Public affairs - nowy dział w agencji profile

Agencja profile uruchomiła dział public affairs świadczący usługi doradztwa w zakresie spraw publicznych, w tym pozyskiwania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej oraz lobbingu, analiz i monitoringu legislacyjnego. Działem kieruje Arkadiusz Protas.

1 marca agencja profile uruchomiła dział public affairs, świadczący usługi doradztwa w zakresie spraw publicznych, w tym pozyskiwania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej oraz lobbingu, analiz i monitoringu legislacyjnego. Specjalnością działu public affairs są kompleksowe, profesjonalne kampanie lobbingowe, przygotowywane i realizowane z udziałem odpowiednich ekspertów oraz z wykorzystaniem narzędzi public relations. Oddziaływanie ukierunkowane jest zarówno na organy samorządu terytorialnego, parlament, rząd i jego agencje, jak i na organy Unii Europejskiej. Działalność ta służy zmniejszaniu ryzyka prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce związanej z częstymi zmianami przepisów i ich niedoskonałością oraz zwiększaniu możliwości uczestniczenia w kształtowaniu przepisów i decyzji administracyjnych mających wpływ na działalność klientów.

Działem public affairs w profilach kieruje Arkadiusz Protas, ekspert w dziedzinie lobbingu, praktyki polityki i otoczenia biznesu. Arkadiusz Protas jest autorem kilkudziesięciu skutecznych kampanii lobbingowych. Prowadził sprawy z zakresu interwencji gospodarczych (lobbing, doradztwo strategiczne, mediacje) ponad 300 firm - członków BCC. Wykładowca lobbingu m.in. na studiach MBA na SGH i Podyplomowym Studium Lobbingu Collegium Civitas. W latach 2000 - 2004 pełnił funkcje Członka Zarządu i Dyrektora Biura Interwencji Business Centre Club. W latach 1997 - 2000 był Doradcą Politycznym Ministra Obrony Narodowej, a wcześniej, w latach 1992 - 1997 pracował w Sejmie, gdzie pełnił rolę asystenta poselskiego Janusza Onyszkiewicza. Od 1998 do 2002 roku był radnym Powiatu Warszawskiego. Jest członkiem Stowarzyszenia Euro-Atlantyckiego.

Agencja profile działa na rynku od 1992 roku. Specjalizuje się w działaniach konsultacyjnych i komunikacyjnych z zakresu public relations - w projektowaniu i kreowaniu kampanii public relations, promocyjnych i edukacyjnych, doradztwie i szkoleniach w zakresie komunikacji społecznej, organizowaniu wydarzeń, komunikacji wewnętrznej.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w agencji profile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl