Z Eurozet do Polsatu
Od 1 kwietnia Cyfrowy Polsat będzie miał nowego dyrektor marketingu i obsługi klienta
Andrzej Matuszyński będzie od 1 kwietnia nowym Dyrektorem Marketingu i Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu.
Zastąpi na tym stanowisku Jana Gasparskiego, który niespodziewanie do dymisji podał się w ubiegłym tygodniu.
Poprzednio przez 7 lat pracował w holdingu Eurozet (Radio Zet, Radiostacja, RRM, Studio Zet), ostatnio jako Dyrektor Badań i Marketingu oraz Członek Zarządu Radiostacji. Był odpowiedzialny za zarządzanie działem marketingu, tworzenie strategii marketingowej Radia Zet i Radiostacji oraz współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
Ukończył wydział psychologii na KUL-u, specjalizując się w psychologii reklamy i marketingu. Jest także absolwentem Kanadyjskiego Instytutu Zarządzania. Wolne chwile najchętniej spędza poza miastem jeżdżąc na rowerze i rolkach. Ostatnio odkryta pasja to nurkowanie.
- Cyfrowy Polsat to dla mnie niezwykle ciekawe wyzwanie - połączenie najnowocześniejszych technologii i wciąż nowych możliwości rozwoju. Rynek platform cyfrowych w Polsce ma ogromny potencjał wzrostu - uważa Andrzej Matuszyński.
Platforma Cyfrowy Polsat została utworzona w 1999 roku, obecnie liczy ponad 450.000 abonentów.
Dołącz do dyskusji: Z Eurozet do Polsatu