YouTube szykuje się do starcia ze stacjami tv
Nadchodzi rewolucja na YouTube. "The Wall Street Journal" podaje, że już wkrótce należący do Google serwis stanie do walki ze stacjami telewizyjnymi.
Gazeta powołuje się na anonimowe osoby zaznajomione ze sprawą, według których YouTube właśnie finalizuje umowy, dzięki którym w serwisie pojawią się pierwsze "kanały" z nadawanymi o określonych godzinach programami.
Ramówka "kanałów" ma koncentrować się wokół dużych tematów, takich jak sztuka czy sport, a YouTube zamierza je wyróżnić na swojej głównej stronie.
Informatorzy "WSJ" twierdzą, że YouTube zamówił już dla nowych "kanałów" treści, które mają zostać dostarczone w ciągu najbliższych 60 dni. Serwis chce wystartować z nową ofertą na początku 2012 roku.
Pierwsze nieoficjalne doniesienia o gruntownej przemianie YouTube, również pochodzące z amerykańskiego dziennika, pojawiły się w kwietniu tego roku (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: YouTube szykuje się do starcia ze stacjami tv