Warszawa – jak założyć wirtualne biuro? Pokazujemy!
Założenie biura kojarzy się z wysokimi kosztami i dużymi wymaganiami organizacyjnymi. Zwłaszcza jeżeli mieści się w stolicy. Wcale nie musi tak być. Wybierając wirtualne biuro w Warszawie, będziesz w stanie załatwić błyskawicznie formalności i bardzo dużo zaoszczędzić. Jak je założyć? Dowiesz się tego z poniższego artykułu.
Standardowe biuro nie zawsze jest potrzebne
Adres to jedna z najważniejszych informacji na temat każdej firmy. Przede wszystkim służy do kontaktu, jednak wpływa również na wiarygodność podmiotu i pozwala na zbudowanie zaufania w świecie biznesu. Nie da się jednak ukryć, że na współczesnym rynku coraz więcej przedsiębiorstw po prostu nie potrzebuje tradycyjnie rozumianej siedziby czy biura. W końcu wiele firm działa w pełni online – zdalnie są w stanie realizować nawet bardzo skomplikowane projekty, zapewniać kontakt pomiędzy pracownikami i pozyskiwać klientów. Również obowiązujące przepisy nie wymagają posiadania stałego miejsca wykonywania działalności. Wciąż każda firma potrzebuje jednak adresu do doręczeń, który należy wskazać m.in. we wpisie w CEIDG. W tym charakterze można wykorzystać np. prywatne mieszkanie (o ile posiada się tytuł prawny do nieruchomości). Jednak nie trzeba tego robić, zwłaszcza że może się to wiązać z dodatkowymi problemami.
Na czym polega wirtualne biuro? Sprawdź, jak je wynająć
Obowiązkowe posiadanie adresu wcale nie oznacza konieczności posiadania biura w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, czyli olbrzymiej przestrzeni wypełnionej pracownikami, biurkami i sprzętem. Korzystając z usług Biznes Centrum, możesz wynająć wirtualne biuro w Warszawie i zarejestrować tam firmę. Jak działa wirtualne biuro? Wykupujesz je w formie abonamentu (średni koszt to kilkadziesiąt złotych miesięcznie). Wystarczy, że wybierzesz interesujący Cię okres wynajmu i dodasz go do koszyka, a następnie – jeżeli chcesz skorzystać z tej opcji – wskażesz dodatkowe usługi.
Adres biura możesz wykorzystać jako adres do doręczeń i wskazać we wniosku CEIDG. Oczywiście możesz również podzielić się nim ze swoimi klientami. Na adres wirtualnego biura będzie trafiać kierowana do Ciebie korespondencja, w tym ta nadawana przez urzędy.
Jak działa wirtualne biuro? Opcji jest więcej
Usługi świadczone przez wirtualne biuro nie ograniczają się wyłącznie do możliwości wskazania adresu w CEIDG. Opcji jest zdecydowanie więcej, a dobrze dobrany pakiet usług będzie w stanie wesprzeć Cię w codziennym prowadzeniu biznesu. Dodatkowe usługi wybierzesz już podczas składania zamówienia. W ramach wirtualnego biura w Warszawie możesz uzyskać np.:
● Obsługę korespondencji: pracownicy biura będą odbierać kierowane do Ciebie listy, a następnie uzyskasz powiadomienie – w panelu online, e-mailem czy wiadomością SMS.
● Skanowanie listów: nie chcesz odbierać listów fizycznie? To duży problem dla wielu firm. Dobre wirtualne biuro oferuje usługę skanowania listów.
● Odbiór paczek: do wirtualnego biura możesz zamawiać także paczki. Zyskujesz pewność, że zawsze będą odebrane i bezpieczne, a zabierzesz je w dogodnym dla siebie terminie.
Prestiżowy adres na wyciągnięcie ręki
Nie da się ukryć: adres firmy to nie tylko ważna informacja kontaktowa i wymóg formalny niezbędny do założenia działalności. To również czynnik ważny z wizerunkowego punktu widzenia. Możesz wynająć wirtualne biuro w Warszawie-Centrum bez konieczności wynajmowania rekordowo drogich nieruchomości i bez zameldowania na terenie stolicy! To w praktyce najprostszy – a przy okazji zdecydowanie najtańszy – sposób na zarejestrowanie przedsiębiorstwa w prestiżowej i rozpoznawalnej w całym kraju lokalizacji.
A co najważniejsze: możesz uzyskać swój nowy firmowy adres błyskawicznie, bez wychodzenia z domu. Wszystkie formalności załatwisz przez internet i zyskasz dostęp do konta w panelu online, dzięki któremu będziesz w stanie zarządzać biurem swojego biznesu zdalnie.
Dołącz do dyskusji: