SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warsaw Shore” straciło widzów, ale i tak kilkunastokrotnie podnosi oglądalność MTV Polska

Dziewiątą edycję „Warsaw Shore” ogląda 81 tys. widzów. Względem siódmej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., program stracił 38 tys. oglądających. MTV Polska w czasie emisji formatu nokautuje inne stacje z ofertą dla młodzieży.

Premierowe odcinki dziewiątej odsłony reality-show „Warsaw Shore” na antenie MTV Polska oglądać można w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 18 marca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki produkcji (pokazane do 8 kwietnia br.) oglądało średnio 81 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 70 tys. osób, a udział - 1,98 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 8 kwietnia br. - obejrzało go średnio 132 tys. osób.

„Ekipa z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej rok temu siódmej serii nazwanej „Warsaw Shore - Winter Camp”, straciła 38 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki reality-show (pokazane w okresie od 26 lutego do 12 marca ub.r.) oglądało średnio 119 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,64 proc. i 2,95 proc. udziału.

Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore 9” jest bezkonkurencyjny wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,16 proc. plasuje się 4fun.tv.

Taka sama jest kolejność kanałów wśród widzów w grupie 16-49.

„Warsaw Shore” kilkunastokrotnie podnosi średnie dobowe udziały MTV Polska, które w np. w całym marcu br. wyniosły 0,08 proc. w 4+ i 0,18 proc. w 16-49.

Stałymi członkami „Ekipy z Warszawy” w nowym sezonie są: Ewelina Kubiak, Jola Mróz, Piotr Polak, Damian „Stifler” Zduńczyk, Wojciech Gola i Anna „Mała” Aleksandrzak, która powraca po przerwie. W programie wystąpią także Marcin „Brzydal” Maruszak, Wiktoria Sypucińska oraz Jacek Bystry, którzy dołączyli do „Ekipy” w „Summer Campie”.

Najnowszą edycję programu wspiera kampania reklamowa, która obejmuje internet, m.in. kanały społecznościowe marki (Instagram, Facebook i YouTube) oraz kampanię odsłonową prowadzoną poprzez targetowanie w sieci Google Display Network na profil behawioralny m.in. osób imprezujących. Dzięki zastosowaniu remarketingu do użytkowników będą docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji. Spot emitowany będzie również na nośnikach outdoorowych.

Kampania w mediach zewnętrznych skupiona była na trzech pierwszych odcinkach programu. Za jej realizację odpowiada dział on-air VIMN Poland, a za zakup mediów - Starcom.

Wiosenną (dziewiątą) edycję reality nagrywano w Warszawie, a zdjęcia realizowano jesienią ub.r. Producentem wykonawczym programu pozostaje Dragon Head.

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore” straciło widzów, ale i tak kilkunastokrotnie podnosi oglądalność MTV Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Oj tam zaraz straciło! Pewnie kilka osób z panelu Nielsena przerzuciło się z oglądania w telewizji na internet, tzn. Player, którego badanie już nie obejmuje. Ta edycja Warsaw Shore to powrót do korzeni, więc wątpię by miała gorszą oglądalność niż poprzednie.
odpowiedź
User
Ina J.
Oferta dla młodzieży! Ja prdl... Po obejrzeniu jednego odcinka tej patologii jestem za cenzurą w TV. Powinni ustawowo zakazać emisji takich programów.
odpowiedź
User
Rita Tita
To już przebija wszystkie porażki grupy TVN. Warsaw Shore to najgorsze gówno jakie powstało w telewizji. Ahh i ta gimbaza która jara się tą patalogią. Do czego to doszło że kiedyś M oznaczało muzykę, a dziś owa telewizja z muzyką nie ma nic wspólnego. Dno dna
odpowiedź