TVP w Cannes
O celu swoje wizyty w Cannes opowiada nam Marcin Bochenek, członek zarządu TVP.
Targi MIPCOM, które do 13 października potrwają w Cannes, to impreza o globalnym znaczeniu dla branży zajmującej się telewizją, video i DVD, nowymi mediami, Internetem oraz telefonią komórkową. Wśród uczestników targów znajdują się producenci, kupujący i sprzedający kontent, finansiści oraz dystrybutorzy produkcji rozrywkowych w mediach elektronicznych.
Nie zabrakło w Cannes przedstawicieli TVP.
- Z mojego punktu widzenia najciekawsze będą zagadnienia związane z rozwojem nowych mediów. Szczególnie interesująco zapowiada się środowe popołudnie poświęcone prezentacji i nagrodzeniu produkcji przeznaczonych dla Mobile TV. Przed stacjami telewizyjnymi stoi obecnie nie w pełni jeszcze uświadomione zadanie zmierzenia się z wyzwaniami niezwykle dynamicznie rozwijającej się technologii. Elementem, i to elementem jak najbardziej podstawowym, jest tworzenie takiego programu, który będzie odpowiadał możliwościom nowych form przekazu choćby właśnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych ( np. telefonów komórkowych ). Takie "audycje" niewątpliwie beda różniły się od tych ""zwyczajnych" dziś oglądanych na ekranach telewizorów. Będąc w Cannes chciałbym porównać nasze osiągnięcia i nasze plany ( między innymi iTVP i OMI ) z tym, co robią telewizje na całym świecie. Jestem przekonany, iż udało nam się sporo osiągnąć, ale wiem także, ze świat idzie niezwykle dynamicznie naprzód - powiedział nam Marcin Bochanek, członek zarządu TVP.
@##cmd=file;file='20061011(015).jpg'##@
Dołącz do dyskusji: TVP w Cannes