SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

0,15 proc. udziału w rynku TVP Kobieta, 0,38 proc. w DVB-T. Hitem „Velvet”

Nowy kanał TVP Kobieta po ponad trzech miesiącach nadawania ogląda średnio 9,4 tys. widzów, co daje stacji 0,15 proc. udziału w rynku w 4+ i 0,38 proc. w DVB-T. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TVP Kobieta to nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie w poniedziałek, 8 marca o godz. 5.30.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia minutowa widownia TVP Kobieta od startu do 23 czerwca 2021 roku wyniosła 9,4 tys. osób. Przełożyło się to na 0,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,11 proc. w grupie od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Spośród poszczególnych dni stacja TVP Kobieta najchętniej oglądana była 4 kwietnia br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 20,2 tys. osób w 4+ (0,26 proc. udziału w 4+).

Wśród widzów oglądających naziemną telewizję cyfrową średni udział TVP Kobieta wyniósł 0,38 proc., a w grupie widzów odbierających telewizję kablowo-satelitarną - 0,04 proc.

Serial „Velvet” hitem

W rankingu dziesięciu najchętniej oglądanych pozycji programowych w okresie od 8 marca do 23 czerwca br. pierwsze miejsce zajął jeden z odcinków hiszpańskiego kostiumowego serialu „Velvet”, który 19 marca o 20.30 śledziło średnio 81,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,56 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął film „Ugotowany” (80,8 tys. widzów; 0,75 proc. udziału), a podium uzupełnia ponownie „Velvet” (79,4 tys. widzów; 0,56 proc. udziału).

Aż sześć pozycji w top 10 to emisje „Velvet”.

Na ramówkę TVP Kobieta składają się zarówno produkcje własne, jak i formaty zagraniczne, a także filmy i seriale. Widzowie w ofercie stacji znajdą programy lifestylowe dotyczące mody, urody, pielęgnacji, urządzania wnętrz, kulinarne, podróżnicze, poranne treningi z TVP Kobieta, ale także dokumenty, czy reportaże dotyczące kwestii społecznych.

Wśród autorskich programów TVP Kobieta już emituje, lub będzie nadawać w najbliższych miesiącach takie programy, jak m.in. „Kobiety w drodze” - wywiady prowadzone przez Martę Manowską, „Kobieta w biznesie” - cykl Agaty Konarskiej o problemach współczesnych kobiet w biznesie, „Ulepieni z pasji” Miłki Raulin, „Podróże małej i dużej” Moniki Witkowskiej, kulinarny cykl „Pięknie przyprawiona” Agnieszki Mielczarek i ogrodniczy program „Kwiaty na warsztat” Joanny Lewandowskiej, a także programy m.in. Idy Nowakowskiej, Małgorzaty Tomaszewskiej i Ewy Minge.

Według pierwotnych założeń jedną z ambasadorek nowej stacji miała być Marzena Rogalska, ale dziennikarka w trybie nagłym zakończyła współpracę z Telewizja Polską.

Kanał TVP Kobieta nadawany jest w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) na multipleksie ósmym (MUX-8), zastępując tym samym program TVP Rozrywka, a także w ramach emisji testowej nowego standardu nadawania DVB-T2/HEVC, prowadzonej obecnie z nadajników zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. W drugiej połowie roku testy standardu DVB-T2/HEVC obejmą zasięgiem cały kraj.

Stacja stopniowo wprowadzana jest również do oferty operatorów sieci kablowych i platform satelitarnych.

Dołącz do dyskusji: 0,15 proc. udziału w rynku TVP Kobieta, 0,38 proc. w DVB-T. Hitem „Velvet”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Udział w rynku na poziomie osiedlowej telewizji Relax. Chyba jednak nie o to chodziło.
0 0
odpowiedź
User
Karolina
Ciekawe jak ten wynik ma się do Silver tv anteny Winnickiego? Wystartował w końcu nieco pozniej
0 0
odpowiedź
User
vv
Na razie za mało własnych produkcji, ale jak się rozpędzą, to mają szansę, zwłaszcza jeśli pójdą w klasykę poradnikową - moda, uroda, gadżety do domu.
0 0
odpowiedź