TVN daje serwisom treści wideo z własnymi reklamami
Agencja TVN tworzy sieć partnerską dla właścicieli serwisów internetowych. Będzie im bezpłatnie udostępniać materiały wideo, przy których emitowane będą sprzedawane przez TVN Media reklamy. Jednym z pierwszym partnerów został portal Interia.pl.
- Naszym celem jest ułatwienie mediom dostępu do najatrakcyjniejszych materiałów wideo. Dlatego udostępniamy bezpłatnie zarówno klipy, jak i sprawdzoną technologię do ich publikacji - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. rozwoju biznesu.
Partnerzy projektu będą mogli korzystać z dowolnych materiałów zgromadzonych w serwisie x-news, a także mieć swój udział w przychodach z reklam sprzedawanych przez TVN Media. To, jak duży to będzie procent, regulować mają poszczególne umowy z partnerami. Wideo będzie wyświetlane na ich stronach we wklejonym playerze x-link.
Natomiast redakcje produkujące własne materiały wideo będą mogły udostępniać je poprzez x-news innym partnerom sieci i w ten sposób osiągać dodatkowe zyski, ponieważ trafi do nich część przychodów reklamowych sieci.
Partnerem sieci został już należący do Grupy Bauer portal Interia.pl. - Współpraca z Agencją TVN wpisuje się w naszą strategię biznesową, której celem jest różnorodny i atrakcyjny dla użytkowników kontent wysokiej jakości - mówi nam Joanna Szpyt, PR & event manager w Interia.pl. Portal poza kontentem od partnerów cały czas wytwarza własne materiały wideo.
W serwisie agencyjnym x-news codziennie umieszczanych jest ok. 150 nowych klipów wideo z Polski i ze świata, przygotowywanych przez newsroom Agencji TVN na podstawie materiałów źródłowych stacji Grupy TVN oraz dostawców zewnętrznych (m.in. stacji CNN Newsource, Orange Sport oraz telewizji lokalnych). Materiały te dotyczą tematyki politycznej, społecznej, show-biznesowej oraz sportowej (m.in. rozgrywek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy i żużlowej Enea Ekstraligi).
Dostęp do platformy x-link umożliwiającej pobieranie kodów embed ma każdy użytkownik serwisu agencyjnego x-news. By jednak móc bezpłatnie korzystać ze wszystkich materiałów wideo. konieczne jest zawarcie umowy ramowej o współpracy z Agencją TVN.
Agencja TVN istnieje od 2009 roku, działa w strukturach TVN Media. Zajmuje się produkcją i dystrybucją materiałów newsowych dla klientów w Polsce i za granicą, świadczy usługi producenckie i broadcastingowe.
Dołącz do dyskusji: TVN daje serwisom treści wideo z własnymi reklamami