Spin Communications dla Dr. Oetkera
Na zlecenie firmy Dr. Oetker agencja Spin Communications przygotowała i realizuje działania PR w zakresie media relations dla nowego deseru - galaretki bez cukru
Kampania PR dla galaretki bez cukru Dr. Oetkera obejmuje dystrybucję informacji prasowej do dziennikarzy z prasy kobiecej i handlowej, zajmujących się tematyką spożywczą.
Galaretka bez cukru Dr. Oetkera została wprowadzona do oferty w kwietniu br. Jest jedyną galaretką, której receptura umożliwia dozowanie cukru według upodobań. To idealny produkt dla wszystkich smakoszy, a także dla konsumentów, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą spożywać cukru, np. dla diabetyków, ponieważ pozwala na przyrządzenie deseru z dodatkiem innych produktów słodzących.
Galaretka bez cukru jest dostępna w czterech smakach, najbardziej lubianych przez konsumentów:
" truskawkowym
" wiśniowym
" pomarańczowym
" cytrynowym.
Cena produktu wynosi 0,99 zł. Galaretka bez cukru jest uzupełnieniem obecnej linii galaretek Dr. Oetkera.
Działania reklamowe dla galaretki bez cukru prowadzone są w prasie handlowej. Dodatkowo, do czerwcowego numeru miesięcznika "Diabetyk" zostanie dołączona galaretka bez cukru o smaku truskawkowym.
Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr. Oetker, GMAC Bank, Polski Lek, Provident Polska.
Dołącz do dyskusji: Spin Communications dla Dr. Oetkera