1,12 mln widzów „Pierwszej miłości” w sezonie 2021/2022
W sezonie 2021/2022 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,12 mln widzów. W porównaniu do poprzedniego sezonu produkcja minimalnie straciła widzów, ale zwiększyła rynkowe udziały - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w okresie od 30 sierpnia 2021 roku do 3 czerwca 2022 roku średnia widownia serialu „Pierwsza miłość” wyniosła 1,12 mln osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,42 proc. wśród wszystkich widzów, 13,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,25 proc. w grupie 16-59. Produkcję na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 18.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,90 mln widzów w 4+, 712 tys. w 16-49 oraz 1,01 mln w 16-59.
Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia br. (wyjątkowo emisja o 18.10). Oglądało go 1,77 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 4,25 mln widzów.
W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” minimalnie straciła widzów, ale zwiększyła rynkowe udziały. Wówczas (tj. od 31 sierpnia 2020 roku do 4 czerwca 2021 roku) produkcję średnio śledziło 1,14 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 10,03 proc. w 4+, 12,95 proc. w 16-49 oraz 11,99 proc. w 16-59.
„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,12 mln widzów „Pierwszej miłości” w sezonie 2021/2022