Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną
Reality show "Mamy mamy", którego emisję w minioną sobotę zakończyła TVP 1, miał mniej widzów niż emitowane w tym samym czasie programy TVN-u i Dwójki, ale wygrał z propozycjami Polsatu. Stacja nie planuje kontynuacji formatu wiosną przyszłego roku.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność programu "Mamy mamy" emitowanego w TVP 1 w soboty o 18.05 wyniosła 2,08 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,42 proc. w grupie 4+ i 18,51 proc. w 16-49. Oznacza to, że Jedynka w tym paśmie miała gorsze wyniki niż w analogicznym okresie ub. r., gdy oglądało ją 2,36 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 19,30 proc. i 18,92 proc.
W czasie nadawania programu TVP 1 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Jedynki radziły sobie: TVN, która emitując "Milionerów", z 2,84 mln widzów była liderem pasma i Dwójka, która w tym czasie pokazywała programy regionalne i "Panoramę" - pozycje te gromadziły 2,22 mln osób. Słabiej od Jedynki wypadał natomiast Polsat (gł. "Agentki" i "Wydarzenia"; 1,06 mln).
Dane telemetryczne pokazują, że reality show oglądały głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Wpływy z reklam emitowanych przy programie "Mamy mamy" wyniosły w sumie 3 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).
Jedynka nie planuje emisji drugiej edycji show wiosną 2009 roku. - Cykl 13 odcinków, który zakończyliśmy w ostatnią sobotę, 13 grudnia, spełnił swoje zadanie. Chcieliśmy w telewizji publicznej poruszyć problem samotnych matek, tej najdynamiczniej rosnącej grupy rodzin, i dać im prawo szukania szczęścia poza macierzyństwem - informuje Zespół Rzecznika Prasowego TVP. W paśmie emisji programu "Mamy mamy" wiosną Jedynka chce zaproponować widzom nowy format rozrywkowy.
Oglądalność reality show "Mamy mamy" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
13-12-2008 | 2 312 317 | 17,33% | 18,72% |
06-12-2008 | 2 152 931 | 16,43% | 16,79% |
29-11-2008 | 2 333 824 | 18,04% | 20,39% |
22-11-2008 | 2 008 843 | 15,54% | 16,09% |
15-11-2008 | 2 274 908 | 18,19% | 18,61% |
08-11-2008 | 2 369 966 | 19,19% | 20,21% |
25-10-2008 | 1 843 391 | 16,49% | 18,28% |
18-10-2008 | 1 734 771 | 16,59% | 16,01% |
11-10-2008 | 1 701 984 | 17,62% | 19,58% |
04-10-2008 | 2 046 248 | 18,96% | 20,50% |
średnia | 2 078 887 | 17,42% | 18,51% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
programu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVN | 2 838 386 | 23,79% |
TVP 2 | 2 222 103 | 18,62% |
TVP 1 - Mamy mamy | 2 078 887 | 17,42% |
Polsat | 1 557 277 | 13,05% |
Profil widowni "Mamy mamy"
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 86 | 41,25% |
Kobiety | 113 | 58,75% | |
Wiek | 4- 9 | 79 | 4,89% |
10- 15 | 84 | 6,37% | |
16 - 19 | 62 | 3,83% | |
20 - 24 | 52 | 4,63% | |
25 - 29 | 54 | 4,63% | |
30 - 34 | 116 | 9,09% | |
35 - 39 | 92 | 6,18% | |
40 - 44 | 95 | 6,23% | |
45 - 49 | 94 | 7,23% | |
50 - 54 | 110 | 9,06% | |
55 - 59 | 118 | 8,50% | |
60+ | 160 | 29,37% | |
Wlk.miasta | Wieś | 126 | 48,28% |
< 50 tys. | 87 | 20,66% | |
50-100 tys. | 101 | 9,05% | |
100-200 tys. | 74 | 5,92% | |
> 200 tys. | 77 | 16,09% | |
Zawód | Top management | 50 | 4,12% |
Pracownicy szczebla średniego | 82 | 10,99% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 99 | 19,37% | |
Emeryci | 151 | 39,15% | |
Inne | 80 | 26,38% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 126 | 55,71% |
Średnie | 83 | 25,05% | |
Wyższe | 67 | 7,97% | |
Inne | 82 | 11,27% |
Dołącz do dyskusji: Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną