Nowy wizerunek Reality TV
Kolejny kanał Zone Vision zmienia się
Grupa Zone Vision zdecydowała się stworzyć jednolity, uniwersalny i korporacyjny wizerunek jednego ze swoich ogólnoświatowych kanałów - Reality TV. Do współpracy została zaproszona agencja TAG.
Zlokalizowana w Los Angeles agencja TAG jest jedną z wiodących agencji kreowania wizerunku. Dla Reality TV agencja stworzyła korporacyjny, ujednolicony graficzny wizerunek, którego motywem przewodnim jest dwuwymiarowe logo z animowanym efektem blasku.
Tom Connor, prezes i założyciel agencji TAG powiedział: "Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wybrani do współpracy przy kreowaniu wizerunku wiodącego kanału grupy Zone Vision - Reality TV. Wykorzystaliśmy jego dotychczasowy wielki sukces i nadaliśmy korporacyjny wygląd, który może być z powodzeniem wykorzystywany przy wprowadzaniu go na nowe rynki".
Reality TV dostępny jest obecnie w 16 milionach gospodarstw domowych, w przeszło 100 krajach. Ostatnim, najświeższym wydarzeniem było wprowadzenie kanału na cyfrową platformę Sky Digital w Wielkiej Brytanii.
Chris Wroński, Prezes Zone Vision Group powiedział: "Rozszerzając zasięg międzynarodowego kanału Reality TV mieliśmy na uwadze zachowanie świeżego wizerunku na ekranie. Jesteśmy zaszczyceni mogąc współpracować z jedną z najlepszych na świecie agencji kreowania wizerunku, która zaproponowała nam współczesny, uniwersalny i korporacyjny wygląd kanału".
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Reality TV