Netflix w subskrypcji z Carrefourem
Platforma Netflix testuje we Francji nową taktykę marketingową w celu zwiększenia bazy subskrybentów. We Francji serwis podjął współpracę z siecią supermarketów Carrefour.
Netflix testuje właśnie wspólną promocję z francuskim supermarketem Carrefour, o nazwie „Carrefour Plus”. Klienci sieci w Bordeaux i Rouen otrzymują dostęp do planu Netflix Basic z reklamami za 5,99 euro miesięcznie w ramach wspólnego pakietu promocyjnego, który obejmuje również 10 proc. zniżki na produkty marki Carrefour i bezpłatną dostawę przy zamówieniach powyżej 60 euro.
Mieszkańcy Rouen i Bordeaux mogą zapisać się do subskrypcji Carrefour Plus na stronie internetowej detalisty lub w jednym ze 108 sklepów uczestniczących w programie. W 10 sklepach będą także dostępne produkty własne Netfliksa, jak koszulki, kubki, torby i plakaty z popularnych seriali platformy, takich jak Stranger Things, The Chronicle of Bridgerton, One Piece i Rebel Moon.
Carrefour, który dominuje na francuski rynku detalicznym, w przypadku powodzenia pilotażu promocji, planuje ją rozszerzyć na cały kraj.
Pakiet Netfliksa z reklamami ma obecnie 23 miliony użytkowników na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Netflix w subskrypcji z Carrefourem