"Kasia i Tomek" dla bogatych
Kasia i Tomek - ulubieńcy mieszkańców dużych miast
Średnia oglądalność wyniosła 7%, zaś najlepiej oglądane odcinki osiągnęły nawet 12% widownię. Do tej pory 77% widzów w tej grupie celowej obejrzało przynajmniej jeden z odcinków serialu. Udział TVN w paśmie nadawania serialu, w analizowanej grupie, oscylował wokół 22%.
Łączny koszt reklam wyemitowanych przy serialu wyniósł 27 mln złotych (według oficjalnych cenników, w okresie: wrzesień 2002 - początek marca 2003). W pierwszej piątce reklamodawców, którzy wydali najwięcej na reklamę telewizyjną, znalazły się: Polska Telefonia Cyfrowa (1,2 mln zł), Unilever - Bestfoods (1,1 mln zł), Wrigley's (1mln zł), PTK Centertel (920 tys. zł) oraz L`Oreal Polska (890 tys.zł).
TVN
Dołącz do dyskusji: "Kasia i Tomek" dla bogatych