SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w 2007 r.

Kanały telewizyjne grupy TVN zwiększyły swój całodobowy udział wrynku w 2007 roku do 21,8% z 20,8% w 2006 roku, podała spółka wkomunikacie. W prime time ogólny udział w rynku stacji TVN wzrósłdo 24,8% z 24,2% przed rokiem.

"W 2007 r. ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wyniósł16,5% w porównaniu do 16,7% w 2006 r. Natomiast w prime time udziałkanału TVN wyniósł 20,5% w porównaniu do 20,8% w 2006 r." - czytamyw komunikacie.

W 2007 roku TVN 24 zwiększył swój ogólny całodobowy udział wrynku do 3,0% z 2,0% w roku 2006, podczas gdy w grupie docelowej(ponad 25 lat, mieszkańcy dużych miast, przychody pow. średniej)całodobowy udział TVN 24 wzrósł do 6,2% z 4,2% w 2006 roku.

"W grudniu całodobowy ogólny udział w rynku wszystkich kanałówGrupy TVN wyniósł 20,8% w porównaniu do 21,1% w analogicznymokresie 2006 r. a w prime time ogólny udział w rynku kanałów GrupyTVN wyniósł 23,7% w porównaniu do 24,5% w grudniu 2006 r." -poinformował TVN.

Ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wyniósł w grudniu16,2% w porównaniu do 16,8% w analogicznym okresie 2006 roku, zaś wprime time ogólny udział w rynku kanału TVN wyniósł 20,0% wporównaniu do 20,7 w grudniu 2006 roku.

Nadaje czternaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa TVN jest również właścicielem Niezależnej Telewizji LokalnejRadomsko (NTL).

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w 2007 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl