Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w 2007 r.
Kanały telewizyjne grupy TVN zwiększyły swój całodobowy udział wrynku w 2007 roku do 21,8% z 20,8% w 2006 roku, podała spółka wkomunikacie. W prime time ogólny udział w rynku stacji TVN wzrósłdo 24,8% z 24,2% przed rokiem.
"W 2007 r. ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wyniósł16,5% w porównaniu do 16,7% w 2006 r. Natomiast w prime time udziałkanału TVN wyniósł 20,5% w porównaniu do 20,8% w 2006 r." - czytamyw komunikacie.
W 2007 roku TVN 24 zwiększył swój ogólny całodobowy udział wrynku do 3,0% z 2,0% w roku 2006, podczas gdy w grupie docelowej(ponad 25 lat, mieszkańcy dużych miast, przychody pow. średniej)całodobowy udział TVN 24 wzrósł do 6,2% z 4,2% w 2006 roku.
"W grudniu całodobowy ogólny udział w rynku wszystkich kanałówGrupy TVN wyniósł 20,8% w porównaniu do 21,1% w analogicznymokresie 2006 r. a w prime time ogólny udział w rynku kanałów GrupyTVN wyniósł 23,7% w porównaniu do 24,5% w grudniu 2006 r." -poinformował TVN.
Ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wyniósł w grudniu16,2% w porównaniu do 16,8% w analogicznym okresie 2006 roku, zaś wprime time ogólny udział w rynku kanału TVN wyniósł 20,0% wporównaniu do 20,7 w grudniu 2006 roku.
Nadaje czternaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa TVN jest również właścicielem Niezależnej Telewizji LokalnejRadomsko (NTL).
Dołącz do dyskusji: Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność w 2007 r.