SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów

Drugi sezon show „Dragons Den - jak zostać milionerem” śledziło w TV 4 średnio 242 tys. osób. Program osiągnął nieco gorszy wynik niż wiosną br. i obniżył wyniki stacji w paśmie nadawania.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii programu „Dragons Den” wyniosła 242 tys., a towarzyszył jej udział wynoszący 1,46 proc. wśród wszystkich widzów i 2,22 proc. w grupie komercyjnej. Program, nadawany w niedziele o 20.00, wypadł zatem gorzej niż emitowana wiosną pierwsza edycja, którą śledziło 291 tys. widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 1,82 proc. i 2,27 proc. (więcej na ten temat). Rok wcześniej w tym paśmie TV 4 miała z kolei 304 tys. widzów, a jej udział wynosił 1,85 proc. i 2,34 proc.

Dobry wynik osiągały też powtórki programu emitowane we wtorki o 21.00. Oglądało je średnio 231 tys. widzów, a udział Czwórki wyniósł w tym paśmie 1,54 proc. (wszyscy 4+) i 2,06 proc. (16-49 lat, dane bez ostatniego odcinka). Dla porównania wiosną br. wtorkowe powtórki śledziło mniej widzów, bo 214 tys. osób przy udziale na poziomie 1,38 proc. i 2,11 proc.

Dane telemetryczne wskazują, że format „Dragons Den - jak zostać milionerem” najchętniej oglądali mężczyźni, ludzie w wieku 25-34 lat, mieszkańcy dużych miast oraz pracownicy średniego i kierowniczego szczebla.

Wpływy z reklam emitowanych podczas drugiego sezonu „Dragons Den” wyniosły 740 tys. zł (dane netto bez rabatów, dotyczą tylko premier). Stacja planuje już kolejną edycję formatu, która ma się pojawić na antenie w przyszłym roku.


Oglądalność „Dragons Den 2” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
04-09-2011242 4531,54%2,07%
11-09-2011233 8921,49%2,77%
18-09-2011255 1421,57%2,42%
25-09-2011231 1661,39%1,76%
02-10-2011249 2361,51%1,88%
09-10-2011222 0211,29%2,42%
16-10-2011240 1031,42%2,19%
23-10-2011265 4361,53%2,25%
Średnia242 4911,46%2,22%
 
DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-09-2011195 8031,22%1,86%
13-09-2011260 2041,88%1,79%
20-09-2011190 6391,28%1,87%
27-09-2011240 9911,66%2,80%
04-10-2011283 2281,94%2,85%
11-10-2011215 7041,37%1,65%
18-10-2011232 0531,53%1,68%
Średnia231 3011,54%2,06%



Profil widowni formatu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni56,12%116
 Kobieta43,88%85
Wiek 4-93,25%55
  10-154,76%70
 16 - 193,13%56
 20 - 245,17%66
 25 - 2913,78%155
 30 - 3416,83%203
 35 - 398,42%114
 40 - 4410,70%167
 45 - 497,30%106
 50 - 548,96%111
 55 - 595,94%77
 60+11,76%58
Wlk. MiastaWieś41,84%107
 < 50 tys.17,07%71
 50-100 tys.9,15%106
 100-200 tys.7,13%88
 > 200 tys.24,81%123
ZawódTop management12,77%147
 Pracownicy średniego szczebla21,95%146
 Pracownicy fizyzni i rolnicy27,62%138
 Emeryci14,38%56
 Inni23,28%76
WykształceniePodstawowe45,46%101
 Średnie32,60%110
 Wyższe13,93%111
 Inne8,01%63

Dołącz do dyskusji: Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Osa
Widownia to głównie wieś (40%) z podstawowym - pewnie niepełnym. Co się dziwić, jacy milionerzy taka widownia, poważny biznesmen nie pcha się do niszowej TV byle sobie marny PR robić. Ta grupka zresztą to też takie kółko wzajemnej adoracji - pani Garwolińska to głównie w Sukcesie i Przekroju - tytułach Hajdarowicza - się pojawia. Teraz pewnie Rzepa będzie pisać, jakie to miliony zarabia na PR-rze ta pani:)
odpowiedź
User
Veldt
@ Osa 40% to nie głównie. Bo to oznacza że 60% mieszka gdzie indziej. Zresztą zauważ że wieś to też takie miejscowości jak Konstancin, Zalesie czy inne przedmieścia.
Ale w ogole ten artykuł jest jakiś diowny. Jakie to są wyniki odcinek po odcinku skoro brakuje nie tylko jednego odcinka (który jest nadawany dzisiaj, ale i wogóle jeszcze jednej powtórki w niedzielę o 18:00? (Wiem że jest bo zdarzyło mi się obejrzeć blokiem). To znaczy, rozumiem, że można nie podawać powtórek, ale wtedy to konsekwetnie. A tutaj tak: premiery, JEDNA z dwóch powtórek i do tego reklamy podliczone tylko dla premier. To co, przy powtórkach są gratis? Ech amtaroka jakaś, panowie dziennikarze...
odpowiedź
User
NEUTRALNY
JAKI REŻYSER... TAKA OGLĄDALNOŚĆ....
odpowiedź