Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów
Drugi sezon show „Dragons Den - jak zostać milionerem” śledziło w TV 4 średnio 242 tys. osób. Program osiągnął nieco gorszy wynik niż wiosną br. i obniżył wyniki stacji w paśmie nadawania.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii programu „Dragons Den” wyniosła 242 tys., a towarzyszył jej udział wynoszący 1,46 proc. wśród wszystkich widzów i 2,22 proc. w grupie komercyjnej. Program, nadawany w niedziele o 20.00, wypadł zatem gorzej niż emitowana wiosną pierwsza edycja, którą śledziło 291 tys. widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 1,82 proc. i 2,27 proc. (więcej na ten temat). Rok wcześniej w tym paśmie TV 4 miała z kolei 304 tys. widzów, a jej udział wynosił 1,85 proc. i 2,34 proc.
Dobry wynik osiągały też powtórki programu emitowane we wtorki o 21.00. Oglądało je średnio 231 tys. widzów, a udział Czwórki wyniósł w tym paśmie 1,54 proc. (wszyscy 4+) i 2,06 proc. (16-49 lat, dane bez ostatniego odcinka). Dla porównania wiosną br. wtorkowe powtórki śledziło mniej widzów, bo 214 tys. osób przy udziale na poziomie 1,38 proc. i 2,11 proc.
Dane telemetryczne wskazują, że format „Dragons Den - jak zostać milionerem” najchętniej oglądali mężczyźni, ludzie w wieku 25-34 lat, mieszkańcy dużych miast oraz pracownicy średniego i kierowniczego szczebla.
Wpływy z reklam emitowanych podczas drugiego sezonu „Dragons Den” wyniosły 740 tys. zł (dane netto bez rabatów, dotyczą tylko premier). Stacja planuje już kolejną edycję formatu, która ma się pojawić na antenie w przyszłym roku.
Oglądalność „Dragons Den 2” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
04-09-2011 | 242 453 | 1,54% | 2,07% |
11-09-2011 | 233 892 | 1,49% | 2,77% |
18-09-2011 | 255 142 | 1,57% | 2,42% |
25-09-2011 | 231 166 | 1,39% | 1,76% |
02-10-2011 | 249 236 | 1,51% | 1,88% |
09-10-2011 | 222 021 | 1,29% | 2,42% |
16-10-2011 | 240 103 | 1,42% | 2,19% |
23-10-2011 | 265 436 | 1,53% | 2,25% |
Średnia | 242 491 | 1,46% | 2,22% |
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-09-2011 | 195 803 | 1,22% | 1,86% |
13-09-2011 | 260 204 | 1,88% | 1,79% |
20-09-2011 | 190 639 | 1,28% | 1,87% |
27-09-2011 | 240 991 | 1,66% | 2,80% |
04-10-2011 | 283 228 | 1,94% | 2,85% |
11-10-2011 | 215 704 | 1,37% | 1,65% |
18-10-2011 | 232 053 | 1,53% | 1,68% |
Średnia | 231 301 | 1,54% | 2,06% |
Profil widowni formatu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 56,12% | 116 |
Kobieta | 43,88% | 85 | |
Wiek | 4-9 | 3,25% | 55 |
10-15 | 4,76% | 70 | |
16 - 19 | 3,13% | 56 | |
20 - 24 | 5,17% | 66 | |
25 - 29 | 13,78% | 155 | |
30 - 34 | 16,83% | 203 | |
35 - 39 | 8,42% | 114 | |
40 - 44 | 10,70% | 167 | |
45 - 49 | 7,30% | 106 | |
50 - 54 | 8,96% | 111 | |
55 - 59 | 5,94% | 77 | |
60+ | 11,76% | 58 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 41,84% | 107 |
< 50 tys. | 17,07% | 71 | |
50-100 tys. | 9,15% | 106 | |
100-200 tys. | 7,13% | 88 | |
> 200 tys. | 24,81% | 123 | |
Zawód | Top management | 12,77% | 147 |
Pracownicy średniego szczebla | 21,95% | 146 | |
Pracownicy fizyzni i rolnicy | 27,62% | 138 | |
Emeryci | 14,38% | 56 | |
Inni | 23,28% | 76 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,46% | 101 |
Średnie | 32,60% | 110 | |
Wyższe | 13,93% | 111 | |
Inne | 8,01% | 63 |
Dołącz do dyskusji: Drugą edycję „Dragons Den” oglądało 240 tys. widzów
Ale w ogole ten artykuł jest jakiś diowny. Jakie to są wyniki odcinek po odcinku skoro brakuje nie tylko jednego odcinka (który jest nadawany dzisiaj, ale i wogóle jeszcze jednej powtórki w niedzielę o 18:00? (Wiem że jest bo zdarzyło mi się obejrzeć blokiem). To znaczy, rozumiem, że można nie podawać powtórek, ale wtedy to konsekwetnie. A tutaj tak: premiery, JEDNA z dwóch powtórek i do tego reklamy podliczone tylko dla premier. To co, przy powtórkach są gratis? Ech amtaroka jakaś, panowie dziennikarze...