Firma: ZOOM bsc
Region: Warszawa
Stanowisko: Account Manager
Wymagania
Jeżeli realizujesz się w komunikacji PR oraz posiadasz:
minimum 4-letnie doświadczenie pracy w agencji PR w prowadzeniu projektów B2B
doświadczenie w zarządzaniu projektami dla firm i instytucji finansowych
doświadczenie w zakresie relacji inwestorskich
bardzo dobrą znajomość tematyki usług finansowych
umiejętność budowania strategii komunikacyjnych w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz ich wdrażania
umiejętność planowania i koordynowania budżetów
zdolność do wzięcia odpowiedzialności za prowadzone projekty i ich efekty
umiejętności organizacyjne i doświadczenie w kierowaniu zespołem
lekkie pióro do często niełatwych tematów
zoom na efekty w większej skali
otwartą głowę na świat i bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
bardzo dobrą atmosfera pracy w niekorporacyjnym środowisku
bardzo dobre warunki zatrudnienia
pracę w młodym zespole, dla polskich i zagranicznych klientów
Zakres obowiązków:
tworzenie strategii komunikacyjnych dla klientów agencji
samodzielne prowadzenie projektów i zarządzenie zespołem
udział w projektach związanych z new business development
Kontakt:
Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: biuro@zoom-bsc.pl
z dopiskiem „Account Manager”.
Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą
z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, DzU Nr 133, poz. 883)”.