PMPG Polskie Media SA (Platforma Mediowa Point Group) to spółka notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW: POINTGROUP). Działa na rynku mediów od 1998 r. pełniąc istotną rolę na rynku tygodników i portali informacyjnych. Kluczowym produktem wydawniczym Grupy jest marka WPROST (www.wprost.pl).
Region: mazowieckie
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY/ SENIOR PROJECT MANAGER (LIDER)
Zakres obowiązków:
- koordynacja procesów realizacji kampanii digital/print/event w dziele wsparcia sprzedaży reklamowej Grupy od koncepcji do post buy i ewaluacji projektu
- zapewnienie sprawnej organizacji i realizacji świadczeń reklamowych dla klientów poprzez optymalne zaplanowanie i koordynację działań wszystkich zaangażowanych w realizację działów i dostawców
- negocjacje warunków współpracy z partnerami i zewnętrznymi dostawcami
- rozliczanie i post ewaluacja projektów
- ścisła współpraca z działem sprzedaży
- regularne raportowanie działań i rezultatów biznesowych
- szukanie i rekomendowanie rozwiązań w celu optymalizacji procesów realizacji kampanii
- zarządzanie pracą zespołu wsparcia sprzedaży, rozwój zespołu i poszczególnych członków, podnoszenie kompetencji
- dbałość o wysoką jakość świadczonych usług
- monitorowanie rynku pod kątem poszukiwania potencjału przychodowego i projektowania ofert niestandardowych na potrzeby klientów reklamowych
- monitorowanie konkurencji i analizowanie oferty reklamowej w celu zapewnienia przewag konkurencyjnych ofercie wydawcy, rozwój produktu reklamowego
- rekomendacje w zakresie polityki cenowej i rabatowej
- pilnowanie przestrzegania procedur dotyczących obsługi klienta oraz procesów realizacji zadań działu
- odpowiedzialność za prawidłowe gromadzenie i analizowanie danych sprzedażowych, aktualność i jakość oferty, w tym cenników reklamowych i prezentacji handlowych
- odpowiedzialność za koszty działu
Wymagania:
- konieczne: co najmniej 5 lat praktyki w samodzielnej realizacji projektów specjalnych i realizacji kampanii reklamowych dla klientów różnych branż po stronie wydawcy internetowego lub agencji reklamowej
- min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem projektowym
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu reklamy digital, znajomość reklamy print i eventów
- umiejętność skutecznego zarzadzania wieloma projektami w tym samym czasie
- znajomość technik i narzędzi do prowadzenia projektów (Jira, Click up lub podobne) oraz narzędzi do zarządzania relacjami z klientem (CRM, np. Livespace)
- znajomość narzędzi służących do monitorowania rynku reklamowego i działań konkurencji (Gemius Media Panel, GA4, GAM, AdReport, Adreal itp.) i umiejętność przeprowadzania analiz w tym zakresie
- wysoka komunikatywność i zdolność do zarządzania procesami i zespołami również w trybie zdalnym
- umiejętność szybkiego reagowania na sytuacje nieprzewidziane i podejmowania decyzji w obliczu wyzwań
- odporność na stres
- orientacja na klienta
- kreatywność i zaangażowanie
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej
- umowę o pracę lub kontrakt B2B
- możliwość realizowania własnych pomysłów będących odpowiedzią na potrzeby biznesu
- możliwość rozwoju, w tym pracy w projektach międzynarodowych
- pracę hybrydową lub stacjonarną
Kontakt: