COMMUNICATIONS MANAGER
Firma: Unsound Festival
Region: małopolskie
Region: małopolskie
Festiwal muzyczny Unsound istnieje 18 lat i jest jedynym polskim festiwalem o światowej renomie, z edycjami satelitarnymi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Australii. Do krakowskiego zespołu, który pracuje nad flagową edycją wydarzenia, poszukujemy osoby na stanowisko: Communications Manager.
CV oraz listy motywacyjne prosimy wysyłać na adres rekrutacja@unsound.pl.
Stanowisko: Communications Manager
CV oraz listy motywacyjne prosimy wysyłać na adres rekrutacja@unsound.pl.
Stanowisko: Communications Manager
Twoje główne zadania:
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji festiwalu
- nadzór nad realizacją planu komunikacji w social mediach: Facebook / Instagram / Twitter
- pozyskanie i współpraca z patronami medialnymi
- dystrybucja komunikatów prasowych
- prowadzenie procesu akredytacji mediów na festiwal
- pozyskiwanie publikacji w mediach
- nadzór nad procesem kreacji materiałów promocyjnych
- nadzór nad spełnieniem harmonogramu wydruków promocyjnych
- nadzór nad budżetem działu komunikacji
- rozliczanie umów barterowych z patronami medialnymi
- opracowanie raportów z komunikacji
Wymagania:
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- około 3 lat doświadczenia w koordynowaniu projektów komunikacyjnych i marketingowych
- umiejętność zarządzania projektami i zespołem ludzi
- rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
- doskonała znajomość języka angielskiego
- rozwinięte umiejętności miękkie: otwartość, kreatywność, pozytywne nastawienie. Chęć pracy w zespole i razem z zespołem, humor, spokój ducha, energia
- znajomość branży muzycznej i profilu muzycznego Unsoundu
Oferujemy:
Praca przy tegorocznej edycji Unsoundu w okresie kwiecień - listopad na podstawie umowy zlecenie lub B2B
Kontakt: rekrutacja@unsound.pl
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji festiwalu
- nadzór nad realizacją planu komunikacji w social mediach: Facebook / Instagram / Twitter
- pozyskanie i współpraca z patronami medialnymi
- dystrybucja komunikatów prasowych
- prowadzenie procesu akredytacji mediów na festiwal
- pozyskiwanie publikacji w mediach
- nadzór nad procesem kreacji materiałów promocyjnych
- nadzór nad spełnieniem harmonogramu wydruków promocyjnych
- nadzór nad budżetem działu komunikacji
- rozliczanie umów barterowych z patronami medialnymi
- opracowanie raportów z komunikacji
Wymagania:
Potrzebne umiejętności i doświadczenie:
- około 3 lat doświadczenia w koordynowaniu projektów komunikacyjnych i marketingowych
- umiejętność zarządzania projektami i zespołem ludzi
- rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
- doskonała znajomość języka angielskiego
- rozwinięte umiejętności miękkie: otwartość, kreatywność, pozytywne nastawienie. Chęć pracy w zespole i razem z zespołem, humor, spokój ducha, energia
- znajomość branży muzycznej i profilu muzycznego Unsoundu
Oferujemy:
Praca przy tegorocznej edycji Unsoundu w okresie kwiecień - listopad na podstawie umowy zlecenie lub B2B
Kontakt: rekrutacja@unsound.pl