Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Sponsoringu
Nr ref. SDSIS/07/17
Główne zadania:
• sprzedaż billbordów sponsorskich oraz działań niestandardowych (np. lokowanie produktu, projekty specjalne)
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami bezpośrednimi i agencyjnymi
• przygotowanie i prezentację ofert sprzedażowych i produktowych
• obsługę klienta i kampanii (przygotowanie umów, zlecanie wystawiania faktur, buking w systemie rezerwacyjnym)
• negocjowanie cen i warunków sprzedaży
• koordynacja i bieżąca obsługa zleconych kampanii sponsoringowych
• realizacja założonych planów budżetowych
• samodzielnie i aktywne proponowanie rozwiązań w zakresie sprzedaży
Wymagania:
• doświadczenie w sprzedaży w mediach (najlepiej telewizja lub dom mediowy)
• umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i prezentacji
• zdolności sprzedażowe
• znajomość rynku mediów
• silna motywacja do rozwoju zawodowego oraz umiejętność pracy pod presją czasu i nastawienie na realizację celu
• zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
• umiejętność pracy w zespole
• wykształcenie wyższe
• dobra znajomość języka angielskiego
• dobra znajomość MS Office (Power Point, Excel, Word)
• prawo jazdy kat. B
• znajomość programu Arianna będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży reklam na rynku mediów,
• stałą podstawę oraz prowizję
• pakiet medyczny
Kandydatów spełniających powyższe wymagania i zainteresowanych naszą ofertą zapraszamy do przesłania CV w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl, w tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny. Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dodanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Telewizję Puls Sp. z o.o. w celach rekrutacyjnych danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w zakresie wykraczającym poza wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy.“
Administratorem danych osób aplikujących o pracę jest Telewizja Puls sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-724) ul. Chełmska 21 bud. 22, który przetwarza dane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w tym dla zapewnienia kontaktu z osobą ubiegającą się o zatrudnienie. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy jest dobrowolne. Informujemy o przysługującym prawie wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Oglądalność Telewizji Puls stale rośnie. Rok 2016 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls – nadawca osiągnął 5,75% (SHR%, All 16-49) udziału w rynku, co oznacza 3-procentowy wzrost w porównaniu z 2015 rokiem. Jest to efekt konsekwentnie prowadzonej polityki programowej, za co stacja została doceniona w raporcie specjalnym magazynu Media & Marketing Polska, otrzymując wyróżnienie w kategorii – Nadawca Roku. Kanał TV Puls ogląda 35,5 mln widzów, a PULS 2 – 28,6 mln widzów (IV kwartał 2015; 4+). Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe i seriale oraz najlepsze światowe animacje i dokumenty. Współpracuje z największymi światowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu jak: Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros. i Disney. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”.
Dołącz do Naszego Zespołu już dziś !