Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2.
Oferta programowa Telewizji Puls to premierowe hity filmowe, znakomite seriale, najlepsze światowe animacje i popularne dokumenty.
Rok 2015 był najlepszym rokiem w historii Telewizji Puls – nadawca osiągnął 5,6% (SHR%, All 16-49) udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza prawie 8-procentowy wzrost w porównaniu z 2014 rokiem.
Nadawca kanałów TV Puls i PULS 2 współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, m.in.: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television.
Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”.
W 2015 roku marka TV Puls znalazła się w TOP 10 najsilniejszych marek mediowych w Polsce wg „Rzeczpospolitej”.
Menedżer ds. Kreacji
Nr ref. MK/05/2016
Główne zadania:
• Planowanie, opracowywanie, koordynowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii marketingowej i programowej firmy
• Kreowanie i inicjowanie koncepcji artystycznych wszystkich projektów TV PULS i PULS2 (budowa marki, budowa wizerunku, budowa stron www, - inne)
• Odpowiedzialność za poziom artystyczny prowadzonych kampanii marketingowych
• Nadawanie wizerunku artystycznego projektom programowym i marketingowym
• Tworzenie standardów dla brand designu marek
• Zapewnienie terminowości projektów kreacji
• Współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia spójności oferty produktowej
• Monitorowanie kosztów, budżetów, zasobów i harmonogramów w celu terminowego dostarczenia końcowego produktu
• Zarządzanie zespołem pracowników
• Zarządzanie projektowe oraz koordynowanie i czuwanie nad zgodnością pracy działów wspierających prace kreatywne ze wszystkimi założeniami realizowanych projektów
Wymagania:
• Wysoka kreatywność w działaniu, pomysłowość
• Umiejętność wielopoziomowego myślenia i tworzenia koncepcji na bazie synergii
• Umiejętność wprowadzania twórczej atmosfery pracy; doskonała organizacja pracy
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętność budowania dobrej relacji z pracownikami i współpracownikami
• Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy, w branży medialnej na podobnym stanowisku
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki artystyczne
• Bardzo dobra znajomość rynku mediowego
• Wysoka motywacja do osiągania celów
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy
• pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
• udział w wyjątkowym projekcie medialnym
Oferty zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy przesyłać jedynie w formie elektronicznej
na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl
W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.
Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).”