Agencja eventowa i marketingowa STX JAMBOREE to promotor koncertowy, organizator festiwali, gal oraz imprez zamkniętych. Członek Klubu Agencji Eventowych oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Specjalizuje się w kształtowaniu strategii marketingu muzycznego i show businessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych, jak również w realizacji wybranych zagadnień z zakresu PR i marketingu. Realizuje to m.in. poprzez kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych oraz eventów (m.in. gale wręczenia nagród Akademii Fonograficznej Fryderyk), koncertów (m.in. James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Seal, Diana Krall, Angie Stone, Grace Jones, M People, ZAZ, Woody Allen, „Zaczęło się w Polsce” 4 czerwca, Stocznia Gdańska z udziałem Scorpions, Kylie Minogue), festiwali (m.in. Pozytywne Wibracje Festival, PKO BP London Live - Polish Music Festival, Jazz Jamboree); wydawanie własnych serii płytowych (m. in. Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia i Sygnowano Fabryka Trzciny). Jest pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań strategicznych w komunikacji poprzez muzykę, BTL i PR oraz kompleksowej obsługi klienta na rynku rozrywkowym w Polsce.
W związku z rozwojem działalności Agencji, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager ds. Reklamy, Promocji oraz PR
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
-przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnej dla klientów firmy
-współpraca z partnerami, w tym z mediami, przy bieżących projektach firmy
-tworzenie ofert oraz contentu na strony www, pisanie komunikatów prasowych, organizacja konferencji prasowych, prowadzenie biura prasowego, koordynacja aktywności medialnej właścicieli agencji itp.
-przygotowywanie pełnych raportów z działań marketingowych (wraz z wyceną świadczeń)
-pozyskiwanie patronów medialnych (telewizyjnych, prasowych, radiowych, outdoor, internetowych itp.),
-samodzielne pozyskiwanie partnerów barterowych, samorządów oraz sponsorów dla wybranych projektów,
-koordynacja prac dla klientów agencji, a także dla własnych projektów agencji (koncerty, płyty) pod kątem promocyjnym i PR,
-aktywny udział w eventach i wydarzeniach organizowanych przez agencję (prowadzenie biura prasowego i obsługa pracy dziennikarzy, branding na miejscu imprez i inne prace).
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
-bezwzględnego i udokumentowanego doświadczenia w pracy przy podobnych projektach oraz na podobnym stanowisku,
-samodzielności w działaniu,
-płynnego, swobodnego i nienagannego posługiwania się językiem polskim („lekkiego pióra”)
-biegłej obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc),
-umiejętności przygotowywania umów ze sponsorami, partnerami oraz patronami medialnymi,
-biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
-dobrej znajomość rynku medialnego i reklamowego w Polsce,
-umiejętności analitycznego i logicznego myślenia oraz pracowitości,
-bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu, operatywności,
-mile widziane będzie łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
-dodatkowym atutem będzie znajomość rynku muzycznego w Polsce oraz wiedza ogólna w takich dziedzinach jak: kultura i sztuka oraz szeroko rozumiana rozrywka, polityka, sport, reklama, marketing oraz PR.
Oferujemy:
-pracę w młodym, ambitnym zespole,
-intensywne wsparcie profesjonalne,
-możliwość współpracy z ciekawymi ludźmi, w tym artystami oraz ze środowiskiem medialno – biznesowym przy atrakcyjnych projektach muzycznych i reklamowych.
Wszystkim osobom oferujemy intensywne wsparcie profesjonalne, w tym dzielenie się wiedzą menadżerów agencji oraz know – how jej właścicieli.
Osoby zainteresowane, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie pełnej oferty, czyli swojego CV wraz z fotografią (z uwzględnieniem i opisem doświadczenia zawodowego wymaganego powyższym ogłoszeniem) + list motywacyjny, na adres internetowy: rekrutacja@stx-jamboree.com z dopiskiem „Manager w dziale marketingu”.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Ustawa z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 833)”.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. W razie zaproszenia na spotkanie, prosimy o dokładne zapoznanie się z portfolio i ofertą agencji opisanych na stronie www.stx-jamboree.com, a także przyniesienie ze sobą materiałów dokumentujących Państwa doświadczenie zawodowe, w tym np. komunikatów prasowych, a także portfolio zawodowego - samodzielnie przygotowanego przez Pana / Panią.