Firma:
PMPG Polskie Media S.A.
Region:
mazowieckie
Stanowisko:
PR MANAGER
Zadania:
- współpraca z zarządem w zakresie przygotowania spójnej strategii komunikacji korporacyjnej
- kreowanie oraz utrzymywanie pozytywnego wizerunku Grupy i poszczególnych, spółek
- utrzymywanie kontaktu z mediami
- organizowanie wydarzeń i konferencji prasowych
- działania w mediach społecznościowych
- współpraca z marketingiem produktowym i zarządami spółek w Grupie
- ścisła współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie rozwoju i utrzymania strony www
- współuczestniczenie w budowaniu marki pracodawcy
- analiza otoczenia biznesowego w zakresie trendów i nowoczesnych narzędzi kształtowania wizerunku firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane ukończone studia ekonomiczne, finansowe, marketing, PR)
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji korporacyjnej, miele widziane doświadczenie w spółce giełdowej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność analitycznego myślenia, efektywnego przetwarzania informacji i formułowania wniosków;
- dokładność i rzetelność w przygotowywaniu raportów i analiz.
- rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej
- bardzo dobre umiejętności w zakresie prezentacji i komunikacji;
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętności nawiązywania kontaktów z mediami,
- umiejętności zarządzania czasem,
- inicjatywa i duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań
Oferujemy:
- praca w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej
- bezpośrednie zaangażowanie w budowanie wizerunku Grupy
- możliwość rozwoju
- praca w modelu hybrydowym
Kontakt:
rekrutacja@pmpg.pl