SmartWeb Media Sp. z o.o.
SmartWeb Media Sp. z o.o. jest wydawcą portalu Android.com.pl, który powstał w 2008 roku. To znana i rozpoznawalna marka, według badania Gemius/Megapanel Android.com.pl jest najpopularniejszym w Polsce medium na temat technologii mobilnych. Aktualnie odwiedza go 3 miliony czytelników miesięcznie, natomiast w mediach społecznościowych ma 400 tysięcy obserwujących. Android.com.pl w początkowych latach działalności koncentrował się na publikacjach o systemie Android, jednak obecnie podejmuje on temat nowych technologii szeroko.
Misją Android.com.pl jest przedstawianie technologii w sposób zrozumiały dla każdego, dzięki czemu życie ludzi staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Dostarczamy rzetelne informacje i recenzje na temat różnego rodzaju innowacji co pozwala podjąć optymalne decyzje dotyczące doboru produktów i technologii naszym czytelnikom. Android.com.pl to również forum, platforma wymiany wiedzy, doświadczenia i opinii na temat technologii.
Stanowisko: Sales Manager/Key Account Manager (android.com.pl)
Lokalizacja: cała Polska
Jako Sales Manager/Key Account Manager będziesz odpowiadać za nawiązywanie i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami w branży technologicznej. Twoim zadaniem będzie między innymi sprzedaż powierzchni reklamowych w serwisie android.com.pl należącym do spółki SmartWeb Media. Cenimy wiedzę specjalistów i mamy zaufanie do ich kompetencji, dlatego analiza trendów rynkowych oraz rekomendowanie najlepszych pod względem sprzedażowym rozwiązań również będzie należeć do Twoich zadań. Stawiamy na samodzielność w działaniu i efektywność. Dla nas liczą się efekty i inicjatywa. Jeśli tak jak my czujesz apetyt na nowe wyzwania, chcesz stać się Numerem “1” i sięgać po więcej, a praca jest jednocześnie Twoją pasją - zaaplikuj. Być może czekamy właśnie na Ciebie :)
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie ofert sprzedażowych powierzchni reklamowej
- prowadzenie prezentacji sprzedażowych
- sprzedaż oferty i akcji specjalnych, negocjacje z klientem
- obsługa klienta, rozwijanie i budowanie relacji z klientami
- pozyskiwanie nowych klientów
- realizacja planu sprzedaży
- bieżące raportowanie swoich działań
- analiza rynku reklamy internetowej i rekomendowanie najlepszych rozwiązań
- samodzielne kreowanie kampanii reklamowych
Nasze wymagania:
- doświadczenie w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej w Internecie ewentualnie praca w domu mediowym
- wiedza z zakresu rynku reklamowego w Internecie
- umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z klientami
- dobra znajomość MS Excel oraz PowerPoint
- dobra znajomość języka angielskiego
- samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów
- orientacja na cel i kreatywność
- wysokie zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
Mile widziane:
- relacje z domami mediowymi, działami zakupów lub marketingu dużych marek
- zamiłowanie do nowych technologii
- zamieszkanie w Warszawie lub okolicach
To oferujemy
- świetne wynagrodzenie, przynajmniej 20% wyższe niż w Twojej obecnej pracy
- motywujący system wynagrodzeń (podstawa + prowizja)
- możliwość pracy w 100% zdalnej, elastyczne godziny pracy
- 20 dni płatnego urlopu
- możliwość stałej współpracy z największymi markami na świecie (obsługujemy Xiaomi, Huawei, realme, Plus i wiele innych)
- możliwość uczestnictwa w prestiżowych wydarzeniach branżowych
- rozwój zawodowy, możliwość awansu, satysfakcjonującą ciekawą pracę
- dużą samodzielność w kreowaniu i realizacji projektów
- niezależność i swobodę w działaniu
- dostęp do ubezpieczenia i służby zdrowia (NFZ)
- możliwość pracy w nowoczesnym biurowcu klasy A z widokiem na Pałac Kultury i pyszną kawą
- wysokiej jakości sprzęt służbowy
Kontakt
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny