Opis stanowiska:
Jeśli czujesz, że brakuje Ci możliwości rozwoju i zdobycia najwyższej jakości wiedzy w renomowanym wydawnictwie i szukasz ciekawej pracy, to znak, żeby dołączyć do naszego zespołu!
Poszukujemy doświadczonych i otwartych kandydatów na stanowisko :
ACCOUNT MANAGER
miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenia w sprzedaży w mediach – 2 lata;
• umiejętności prowadzenia rozmów handlowych i prezentacji;
• silnej motywacji do rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie nowych doświadczeń;
• utrzymania długofalowych relacji z klientem;
• umiejętności pracy w zespole;
• zaangażowania;
• komunikatywności i odporności na stres;
• dobrej znajomości MS Office (Power Point, Excel, Word);
• prawa jazdy kat. B;
• mila widziana jest znajomość zagadnień administracji publicznej
Obowiązki:
• sprzedaż powierzchni reklamowej, projektów sponsoringowych oraz działań niestandardowych;
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami;
• przygotowanie i prezentacja ofert sprzedażowych i produktowych;
• negocjowanie cen i warunków sprzedaży;
• obsługę posprzedażową klienta;
• sporządzanie raportów dotyczących realizacji założeń budżetowych;
• dobra organizacja i planowanie pracy.
Oferujemy:
• pracę przy realizacji projektów wydawniczych;
• możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia zawodowego;
• pracę w doświadczonym i ambitnym zespole.
Forma kontaktu:
Prosimy o składanie aplikacji (CV - w nazwie dokumentu imię i nazwisko + list motywacyjny) na adres: handlowiec@municipium.com.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 pozycja 883).