MTR MEDIA Sp. z o. o. Sp. komandytowa
E-marketing specialist/manager
Zadaniem tej osoby będzie:
• współudział w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji marketingowej dla różnych marek,
• przygotowanie i prowadzenie kampanii / akcji reklamowych,
• współpraca z działami wewnątrz firmy, jak i z zewnętrznymi partnerami,
• aktywne uczestnictwo w pracach przy tworzeniu nowych projektów,
Wymagania:
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, sieci reklamy internetowej, etc.,
• znajomość rynku reklamy internetowej (Display, Video, Facebook) i sposobów planowania kampanii
• reklamowych,
• doświadczenie w realizacji kampanii w oparciu o platformę Google – AdWords, AdSense,
• umiejętności w pozycjonowaniu stron – SEO,
• znajomość Google Analytics,
• umiejętność pracy z klientem bezpośrednim,
• samodzielność i terminowość,
Oferujemy:
• pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się agencji reklamowej,
• nowoczesną organizację pracy,
• pakiet socjalny.
Prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adres:
rekrutacja@mtrmedia.com.pl