Manager zarządzający siecią 100 portali lokalnych w procesie ich integracji. Do 17,4 tys. PLN brutto/ mies.
Czy twoją pasją są "prawdziwe", oldskulowe media w dawnym stylu? Publikujące ciekawe idee, robione z etosem zawodu dziennikarza? Szukam osoby która poprowadzi wydzieloną już istniejącą część wydawnictwa w postaci pakietu 100 miejskich i lokalnych portali www (w rodzaju np. warszawska.pl ) przez drogę ich integracji do jednej platformy zarządzania treścią. Szukam osoby mogącej przejąć całość tych zadań, ale jeżeli masz jakieś szczególne uzdolnienia tylko w jednym z tych pól aktywności, zgłoś się także.
Wynagrodzenie maksymalne jakie możemy ci zaproponować to 17393 PLN miesięcznie brutto (12190 PLN miesięcznie netto) w niemal 2-miesięcznym okresie próbnym, do tego dochodzi udział we wpływach z reklam. Wyniki twojej pracy będę regularnie oceniać. Musisz być w stanie szybko poprawić wskaźniki finansowe wydawnictwa. Po okresie ok. 10-12 miesięcy możemy zadecydować aby popracować razem trochę dłużej, ale to rozmowa na kiedy indziej.
Nie robię "zwykłych" mediów, mam nadzieję zrobić coś więcej- rodzaj mediów o wysokim poziomie artystycznym i merytorycznym. Poszukujemy możliwe że właśnie Ciebie- osoby potrafiącej z klasą i wdziękiem oraz z zyskiem przeprowadzić portale wymagającego i dobrego jakościowo wydawnictwa przez proces ich integracji z kilku systemów zarządzania treścią do jednej platformy wydawniczej. Jakaś mała część jest już gotowa- ale dopiero zaczynamy realizować projekt o wartości ok. 0,5- 0,7 mln PLN, i twoją rolą będzie dopilnowanie aby dotychczasowa infrastruktura funkcjonowała dochodowo, i aby bez zbędnej zwłoki wdrażane były nowe rozwiązania informatyczne.
Twoim zadaniem będzie szybkie i bezzwłoczne pokierowanie procesem integracji mediów nawiązujących do tradycji nieprzemijającej jakości, bazując na tym co już jest, skupiając się na uzyskaniu jak najlepszego poziomu merytorycznego, nie zapominając o rozrywkowej roli mediów. Szukam osoby która naprawi i polepszy znaczne części wydawnictwa tu i teraz, i będzie w stanie pokierować rozproszoną po kraju i zdecentralizowaną strukturą osób tą część wydawnictwa tworzących. Osoba ta musi jasno sprecyzować swoją wizję i wykazać się umiejętnościami zarażania innych swoimi pomysłami i wizją. To od ciebie będzie zależał sukces twojego miejsca pracy. Musisz zdecydowanie być szefem nie tylko samego siebie- szukam osoby która ma przekonującą wizję swojej pracy i umie zarazić do niej innych.
Szukam osoby która wyręczy mnie w zadaniu kierowania działalnością operacyjną fragmentu wydawnictwa w jego bieżącej fazie- przekażę ci działającą strukturę, ponieważ chcę się skupić na nowych projektach. Przebudowuję strukturę działalności wydawnictwa wprowadzając osobę która przejmie w zarząd całą zorganizowaną część wydawnictwa mającą dodatkowo zapewnioną znaczną część finansowania. Twoim zadaniem będzie finansowe spięcie projektu na bazie już dostępnych zasobów. Jednocześnie będziesz pracować z szefem działu projektów informatycznych nad integracją, wdrażaniem i monetyzacją kolejnych funkcjonalności. Musisz umiejętnie połączyć zadanie prowadzenia rentownej działalności z zadaniem uruchomienia ambitnego i nowego projektu, na podstawie powierzonych zasobów.
Twoja rola jest jasna: musisz poprowadzić już istniejącą część wydawnictwa wraz z jej pracownikami i współpracownikami przez okres znacznej zmiany jakościowej. Musisz pokierować monetyzacją tej części wydawnictwa, przeprowadzić udaną integrację treści wszystkich wydań lokalnych do nowego multiportalu, musisz współpracować z reklamodawcami, autorami, urzędami, właścicielem i innymi interesariuszami. Będziesz też na bieżąco współpracować z kierownikami projektów, i doprowadzisz do relaunchu większości serwisów, mając na uwadze ostateczny i docelowy projekt działalności- duży portal wydawniczy mocno opierający się o sztukę, kulturę, dizajn, ale publikujący też np. specjalistyczne publikacje naukowe.
Zdecydowanie musisz posiadać zaawansowane kompetencje w dziedzinie systemów CMS- używamy ok. 5 najpopularniejszych systemów- i właśnie próbujemy ten system wydawniczy zintegrować. Być może to właśnie ty będziesz musiał mieć przewagę wiedzy i doświadczenia nad podległym ci zespołem pracowników, programistów. To ty musisz określać i identyfikować potrzeby klientów, musisz mieć znajomość rynku na tyle dobrą, by móc wdrożyć ambitny produkt medialny łączący biznes z wieloma aspektami sztuki i kultury. Dodatkowe doświadczenie jakie cenię to: bardzo dobra znajomość mechanizmów zarządzania treścią, na przykład CMP (CMF) Drupal, umiejętność koordynowania prac informatycznych powierzonego zespołu projektowego.
Jednocześnie musisz być świadom, że polityką wydawcy jest tworzenie mediów o wyśmienitej jakości i dobrej klasie, co nie znaczy że już osiągnęliśmy ten poziom. Musisz potrafić prowadzić ambitne media w sposób dochodowy. Wskaźnikami według których będę cię rozliczał będą głównie: jakość i generowane przychody. Winieneś wykazać się wiedzą o źródłach przychodów i modelach biznesowych w tym sektorze. Będziesz musiał dość całościowo poprowadzić wydzieloną część wydawnictwa w kierunku docelowego modelu biznesowego nad którego dopracowaniem będziesz pracował. Twoim zadaniem będzie de facto kierowanie od strony organizacyjno-technicznej już istniejącą częścią wydawnictwa i bieżące zarządzanie jego wieloma wydaniami, które na bieżąco integrujemy. Powinieneś być w stanie organizacyjnie obsłużyć takie aspekty jak pozycjonowanie, integracja i promocja w mediach społecznościowymi, integracja naszych własnych systemów sieci społecznościowych do nowego produktu finalnego, bieżące prowadzenie portali w okresie ich integracji.
Realizujemy dalekosiężne inwestycje, ale też działamy na aktualnie posiadanej infrastrukturze, jak skromna by ona nie była. Musisz być w stanie łączyć nasze wielkie i ambitne plany z prowadzeniem dochodowego wydawnictwa tu i teraz. Jeśli trzeba, sam musisz być w stanie wykonać różne zadania oraz zlecać i egzekwować te, których nie realizujemy sami, we współpracy z kierownikiem twojego projektu.
To praca na cały etat, ale też być może podzielimy ten etat na kilka mniejszych części. Mam nadzieję że Ty nauczysz się czegoś od naszego teamu, i w zamian my także nauczymy się czegoś od Ciebie, zdobywając cenne doświadczenie. Jest to praca zdalna, ale mamy też dwa biura. Na wypadek gdybyś chciał je zaludnić, pytaj o szczegóły. Wymagamy pracy tylko dla naszej organizacji. Nie szukamy osób które łączą kilka różnych projektów. Co jakiś czas nasz zespół zbiera się by ustalać dalsze kierunki pracy. Praca możliwa do objęcia od zaraz, ale termin ostateczny to 15 maja 2013. Lepiej nie zwlekaj z nadesłaniem swojego CV. Aplikacje możesz wysyłać ma email działu w którym pracuję: ekonomia[@]poselska.pl oraz na mój prywatny email: phooli[@]gmail.com
Zachęcam Cię do nadsyłania kreatywnych aplikacji. Mam nadzieję na pracę z Tobą.
Adam Fularz, wydawca, Merkuriusz Polski: www.merkuriusz.eu, Gazeta Warszawska.pl: www.warszawska.pl. Współprowadzi media internetowe od 1994 roku. Ekonomista, czasem jeszcze promuje idee ekologiczne. Autor i współautor wielu prac ekonomicznych.