"Wyborcza" to największy dziennik opiniotwórczy w Polsce. Od ponad 30 lat jesteśmy liderem na rynku prasowym. Około 260 tys. cyfrowych subskrypcji daje nam pierwszą pozycję w Polsce oraz miejsce w europejskiej czołówce mediów cyfrowych. Nasz znak rozpoznawczy to rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. Nieustannie patrzymy władzy na ręce, poruszamy społecznie ważne tematy, nie boimy się mówić o sprawach trudnych i kontrowersyjnych. To najlepszy moment, by dołączyć do zespołu marketingu Wyborczej. Twórz razem z nami niezależne, odważne media.
Twoje zadania:
- przygotowanie i rozwój strategii komunikacji onboardingowej w różnych kanałach (m.in. e-mail, onsite, push) z prenumeratorami Wyborcza.pl,
- segmentacja czytelników oraz budowanie i optymalizacja ścieżek komunikacji w ramach wyróżnionych segmentów,
- automatyzacja przygotowanych rozwiązań oraz rozwój istniejących,
- planowanie i wdrożenie komunikacji ofertowej mającej na celu utrzymanie prenumeratora (bliska współpraca z zespołem Growth),
- współpraca z działem obsługi klienta w ramach komunikacji z prenumeratorami,
- bliska współpraca z działem badań i analiz przy planowaniu i optymalizacji działań,
- współpraca z działem technologii nad rozwojem narzędzi ułatwiających i optymalizujących procesy komunikacji z prenumeratorami,
- obsługa narzędzi Marketing Automation (SARE, narzędzia wewnętrzne).
Proponujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę zdalną lub przyjazną przestrzeń biurową w Warszawie,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport , opiekę medyczną, przedpłaconą kartę płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na nasze produkty),
- zniżki na nasze produkty i usługi.
Nasze oczekiwania:
- 3 lata doświadczenia w pracy na bazach użytkowników/klientów (CRM, działania retencyjne),
- umiejętność pracy na danych, pozwalająca optymalizować prowadzone działania,
- doświadczenie w pracy na narzędziach marketing automation,
- doświadczenie w pracy na narzędziach analitycznych (Google Analytics, Data Ocean, Tableau lub inne),
- praca na produktach subskrypcyjnych i tworzenie ofert będzie dodatkowym atutem.