Kim jesteśmy?
Dynamicznie rozwijającą się firmą, wyspecjalizowaną w dostarczaniu ruchu organicznego dla renomowanych polskich i globalnych marek.
Nasze projekty były nagradzane przez kapituły konkursów Power of Content Marketing, Złote Spinacze, Golden Arrow.
Co oferujemy?
- PRACA W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN W MODELU HYBRYDOWYM (ZDALNIE, Z DOSTĘPEM DO BIURA WEDLE UZNANIA)
- preferujemy stałą współpracę, ale jeśli chcesz pracować projektowo, jesteśmy otwarci
Będziesz odpowiedzialny za:
- opracowywanie i wdrażanie strategii SEO w środowisku polskim oraz międzynarodowym,
- optymalizację kodu stron internetowych pod kątem wytycznych wyszukiwarek,
- optymalizację contentu (teksty / grafika),
- optymalizację on-site SEO,
- optymalizację off-site SEO,
- analitykę internetową SEO,
- analizę słów kluczowych dla tematu i serwisu,
- link prospecting,
- monitorowanie i raportowanie dotyczące widoczności serwisów klientów i konkurencji,
- audyty witryn pod kątem SEO,
- kontakt z Klientem w kwestiach strategicznych, technicznych, analitycznych.
Jeśli jesteś samodzielny i posiadasz praktyczną wiedzę oraz udokumentowane doświadczenie z zakresu optymalizacji treści pod algorytmy wyszukiwarek, z przyjemnością nawiążemy z Tobą współpracę.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- co najmniej czteroletniego doświadczenia na stanowisku specjalisty SEO oraz w pracy z Klientem,
- doskonałej znajomości Google Search Console,
- praktycznej znajomości HTML, JavaScript i CSS pod kątem wykorzystania i modyfikacji na rzecz SEO,
- praktycznej znajomości Google Analytics, zwłaszcza pod kątem analityki związanej z ruchem organicznym,
- sprawnego korzystania z min. 2 narzędzi: Senuto, Ahrefs, Screaming Frog (inne będą dodatkowym atutem),
- umiejętności obsługiwania systemów zarządzania treścią (np. WordPress),
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1 lub wyżej,
- dobrej organizacji,
- mamy nadzieję, że Excel to Twój znajomy.
Dodatkowymi atutami będą:
- wiedza z zakresu UX,
- doświadczenie w pracy przy projektach e-commerce,
- znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Bing, Yandex, Baidu, DuckDuck Go,
- doświadczenie przy projektach międzynarodowych,
- doświadczenie przy działaniach SEO związanych z migracją serwisów.
Jeśli większość założeń się zgadza, czekamy na Twoje CV i portfolio projektowe!*
Zgłoszenia wysyłać można na adres: rekrutujemy@ffwcommunication.pl
*Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.