Kolibro – Intranet Experts jest wiodącą polską firmą doradczo-wdrożeniową w branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Dostarcza najwyższej klasy produkty informatyczne i usługi konsultingowe. Obsługuje takie organizacje jak m.in.: PKO Bank Polski S.A., Euro Bank S.A., TVN, PKP S.A., Orlen Oil, Jeronimo Martins Polska S.A., Leroy Merlin, Rossmann, Kompania Piwowarska S.A., Volkswagen Group Polska – Skoda, Bakoma, Dr Irena Eris, Estee Lauder, Ministerstwo Sprawiedliwości – Służba Więzienna, Mazowiecki Urząd Wojewódzki i wielu innych.
W związku ze stałym i dynamicznym rozwojem oraz nowymi projektami (na polskim i zagranicznym rynku), poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Project & Produkt Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Stanowisko:
Project & Product Manager (PPM)
Profil osoby
Poszukujemy dynamicznych i samodzielnych osób posiadających doświadczenie w kreowaniu oraz rozwoju aplikacji i prowadzeniu projektów w obszarze Intranetów, Aplikacji WWW, Nowych Mediów, Komunikacji Wewnętrznej i Zarządzania Procesami Biznesowymi.
Zakres Obowiązków
• Prowadzenie projektów wdrożeniowych dla Klientów Kolibro
• Zarządzanie rozwojem, produkcją i wdrożeniami Portali Intranetowych
• Rozwijanie kluczowych aplikacji i systemów Kolibro
• Kreowanie i rozwój nowych innowacyjnych rozwiązań (w tym mobilnych)
• Wdrażanie sztandarowych produktów z portfela produktowego Kolibro, w tym m.in.: Kolibro Intranet Portal, (ponad 40 produktów)
• Rozwój najlepszych praktyk i metodyk stosowanych przez Kolibro w dziedzinie wdrożeń zakresie Intranetów i Zarządzania Procesami Biznesowymi
• Współpraca z działem rozwoju produktów (nadzorowanie prac działu programistyczno-developerskiego)
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku - Product Manager, Project Manager, Account Manager, Konsultant Biznesowy itp.
• Doświadczenie w jednej z wymienionych branż (IT, Komunikacja Wewnętrzna, Intranet, Public Relations, Konsulting, Internet, Telekom)
• Umiejętność planowania strategicznego i myślenia analitycznego
• Znajomość zasad projektowania i wdrażania aplikacji dostępnych przez przeglądarkę www komunikacyjnych i/lub marketingowych i/lub procesowych
• Bardzo dobra znajomość obsługi PowerPoint’a i Excel’a
• Zorientowanie na cel i wewnętrzna motywacja do osiągania sukcesów na płaszczyźnie zawodowej i prywatnej
• Chęć do nauki, otwartość na nowe pomysły
• Prawo jazdy kat. B
• Znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
• Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu aplikacji Intranetowych i/lub Internetowych
• Umiejętność pracy z aplikacjami takimi jak: MS Project, MS SharePoint, Visio, MindManager lub MindJet
• Kreatywność i pozytywne usposobienie
Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w jednej z najprężniej rozwijających się firm w branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej
• Możliwość pracy w największych projektach Intranetowych i Komunikacji Wewnętrznej w Polsce i za granicą
• Możliwość dołączenia do programu „Kolibro Innovation Incubator”, charakteryzującego się szczególnym premiowaniem uczestników programu rozwoju nowoczesnych produktów
• Szerokie pole do samorealizacji w dziedzinie Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej
• Duże możliwości rozwoju i awansu połączone z atrakcyjnym wynagrodzeniem
• Pakiet szkoleń
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: praca@kolibro.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."