Futura Media, agencja działająca w obszarze komunikacji niestandardowej i standardowej poszukuje osoby na stanowisko Project Manager.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- biegła obsługa pakietu MS Office (z naciskiem na Excel i Power Point) oraz podstawowych programów graficznych
- wiedza w zakresie nowych technologii oraz multimediów
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie kosztorysów działań eventowych i projektów niestandardowych,
- weryfikacja ofert dostawców, w tym negocjacje kosztów,
- budowanie pozytywnych relacji z kluczowymi partnerami agencji,
- nadzór nad realizacją kampanii,
- monitorowanie pracy osób zaangażowanych w dany projekt w terenie,
- raportowanie do działu Client Service.
Oczekiwania:
- umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
- kreatywność i pomysłowość przy jednoczesnym praktycznym podejściu do wykonywanych zadań,
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- proaktywna postawa przy poszukiwaniu optymalnych rozwiązań w sytuacjach kryzysowych,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- bardzo dobra organizacji pracy,
- sumienność i dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność, gotowość do pracy w weekendy oraz w godzinach nocnych
- czynne prawo jazdy kat. B,
- techniczne zacięcie,
- gotowość do podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych
Miejsce pracy:
Raszyn, cała Polska – w zależności od realizowanego projektu
CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny proszę przesyłać na wskazane mail:
CV@futuramedia.pl
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Waplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 133 poz.883".